28. Bölüm ' Kaybetme Korkusu '

343 14 4
                                    

Yıldıza basmayı unutmayalım..
Yıldızımız hep parlasın..
Yorumlarda buluşalım..

****
Beril Mira Keskin

İzmir'e çoktan gelmiştik. Önce bir otele gidip Karan ile birlikte duş almıştık. Sadece duş almakla kalmamış saatlerce birbirimizi sevmiş ve yıkamıştık.

Keyifli bir duşun ardından hazırlanıp ailemin yanına gitmiştik. Akşam Sıla ile birlikte bekarlığa veda yapacaktık. Karan güzel bir tekne ayarlamıştı. Kına gecesi yapmadığı için otelde kutlamak istemememiştim.

Karan organizasyoncu ile anlaşmış ve tekneyi süslemişti. Sıla'nın henüz haberi yoktu. Akşam Pars onu tekneye getirecekti..

Karan Mardin'den Helen'i getirtmişti. Ailesi ise İstanbul'a düğüne gelecekti..

Araba evin önünde durmuştu. Karan valizlerimizi içeriye almıştı. Ailem kapıda bizi karşılamaya gelmişti.

' Aman aman kimler gelmiş, güzel kızım gelmiş hoş geldiniz evlatlarım..' annem yanıma gelip sarılmıştı. Karan ise elini öpmüştü.

' Hoş bulduk anneciğim.'

Sırayla sarılma faslından sonra içeriye girmiştik. Annem çok güzel yemekler hazırlamıştı. Bir kısmını Sıla'nın evine götürmüştü. Gelen misafirlere ikramlık yapmışlardı..

' Oğlum bu sayılmaz en kısa sürede tekrar gelin daha fazla kalın.'

' Tabi ki babacığım kalırız. Şu düğünü ve doğumu atlatalım gerisi kolay..'

' Karan haklı baba doğuma az kaldı, stres olursan erken doğum olur dedi doktor. Korkuyoruz açıkçası..'

' Korkma kızım kendini strese sokma, hiçbir şey olmayacak inşallah.'

' İnşallah babacığım..'

**

' Güzelim, hadi geç kalmayalım.'

' Geldim hayatım.' Deyip arabaya binmiştik.

Teknenin olduğu yere gidecektik. Pars ve Sıla'dan önce gidip sürpriz yapacaktık.

Sıla'ya beyaz bir elbise giymesini söylemişti Pars, bizlerde pembe elbise giymiştik.

On beş dakikalık yolculuğun ardından tekneye gelmiştik. Helen kapıda bizi karşılamıştı. Buse ile inip yanına gittiğimizde sarılmıştık. Helen gerçekten çok samimi ve iyi bir kızdı..

' Yengem özledim seni.'

' Abini özlemedin mü sincap?'

' Özledim ama en çok yengemi abi kusura bakma. Yeğenim doğsun bu sefer en çok onu özleyeceğim sizi unutacağım.' Helen' in bu cümlelerine gülmüştük Karan ise yanaklarını sıktırmıştı.

' Haydi içeri geçelim birazdan gelirler.' Hepimiz tekneye geçmiştik.

İçerisi çok güzel süslenmişti. Teknenin dışı pembe beyaz ve krem balonlar ile süslenmişti. Teknenin arka tarafında balonlardan Bride To Be yazıyordu.

Renkli ışıklar yanıyordu. Müzik sistemi kurulmuştu. Masanın üzerine ikramlıklar vardı. Yüzük şeklinde bir pasta vardı..

Karan her şeyi ayarlamıştı. Canım arkadaşım Sıla her şeyin en güzelini hak ediyordu...

Bizler yerimize geçmiş Sıla ve Pars'ın gelmesini bekliyorduk. Pars'ın arabasın teknenin önünde durmuştu.

Aşağıya inip tekneye doğru adımladıkların da ise müzik açıp Sıla'yı karşılamaya çıkmıştık.

Safir'in Keskin'i ( +18 ) (Tamamlandı)Where stories live. Discover now