23. Bölüm ' Korku '

421 16 3
                                    

Yıldıza basmayı unutmayın.. Yıldızımız hep parlasın lütfen...

Yorumlarda buluşalım mı?

Keyifli okumalar.. :)

****

Beril Mira Keskin

Hamile bir kadına neden ağladığını sormayın çünkü o da bilmiyordur muhtemelen, sadece ağlıyordur diye boşuna dememişler. Şu son zamanlarda yaşadıklarım tam olarak öyleydi. Hamilelik sürecim sıkıntılı başladığı için tüm olumsuzluk yaşama kotamı çoktan doldurmuştum.

Stresten, heyecandan uzak duracağım için işe gitmiyordum. Karan Hastane başhekimi ile konuşup halletmişti. Doğumdan sonra gidecektim. Çoğu vaktimi evde anne bebek kitapları okuyarak, havuzda yüzerek veya yemek yapmaya yardım ederek geçiriyordum.

Hamileliğimin dördüncü ayına girecektim. Cinsiyetini balayından sonra öğrenecektik. Karan son zamanlarda yoğun çalışıyordu. Ertelenmiş bir balayımız vardı. Karan iki gün sonra uçağın hazır olacağını söylemişti ancak planlanmayan işlerinden dolayı bunu da şimdilik ertelemiştik.

Benim için sorun değildi ama Karan çok gitmek istiyordu. Onunla olduğum her gün benim için balayı gibiydi zaten..

Mide bulantılarım aynı hızla devam ediyordu. Herhangi bir azalma olmamıştı. Bulantı ilacı kullanmaya devam etmemi söylemişti doktorum.

Karan doktora, bu dönemde ilişkiye girmenin bebeğe zararı olup olmayacağını sormuştu. O sorusunu sorarken benim yüzüm kızarmıştı. Doktor ise son dört haftaya kadar normal olabileceğini, yüz üstü yatmamam ve çok aşırı zorlamamam gerektiğini söylemişti..

Karnım artık daha belirgindi. Bugün evde durmak istememiş Karan'ın şirketine gidecektim sürpriz yapmak istiyordum. Giyinme odasına geçip çiçekli beyaz uzun askılı bir elbise aldım. Bu tarz elbiseleri yeni almıştık. Hamileyken elbise giyip karnımı tutmayı seviyordum.

Altına hafif topuklu beyaz terliklerimi giydim. Yazın makyaj yapmayı pek sevmediğim için güneş krem, allık ve ruj sürdüm.

Beyaz küçük el çantamı da alıp aşağıya indim. Ömer beni geldiğimi görmüş hemen yanıma gelmişti.

' Ömer hadi şirkete gidelim.'

' Tamam yenge abimin haberi var mı?'

'Ömerciğim abinin neden haberi olsun ki?'

' Yenge şimdi sen dışarı çıkıyorsun ya, adam seni evde sanıyor e beni de buraya yalı kazığı gibi dikmesinin sebebi bu ya.' Derin bir nefes verip Ömer'in ne demek istediğini anlamaya çalıştım.

' Neymiş sebebi Ömer?'

' Yengemin attığı her adımı bildirmek!'

' Niye sen benim velim misin?'

' Yok yenge estağfurullah..'

' Tamam Ömercim sen merak etme, beni de başkaları ile karıştırma abine haber vermek zorunda değilsin ha olurda sevgili abin bir laf ederse bana yönlendir ben hallederim..' dememle açtığı kapıdan arabaya binmiştim.

' Heyt be aslan yengem, yengelerin bir tanesi bir!' demesiyle kapımı kapatıp şoför koltuğuna geçmişti.

Ömer iyi çocuktu. Onunla takılmak şakalaşmak hoşuma gidiyordu. O da bu huyumu bilirdi.

**

' Hoş geldiniz Beril Hanım, Karan Bey'in toplantısı şimdi bitti. Odasına kadar size eşlik edeyim..'

Safir'in Keskin'i ( +18 ) (Tamamlandı)Where stories live. Discover now