18. Bölüm ' Yazgı '

486 19 3
                                    

Merhaba Arkadaşlar!

Oy sayımız oldukça düşük. Sizlerden ricam yıldıza basmayı unutmayın. Beni çok mutlu edersiniz. Emeğimin karşılığını almak istiyorum. Sizlere çok ihtiyacım var. Yorumlarda fikirlerinizi bekliyorum. istediğiniz bölümler varsa bunu yazabilirsiniz bana da fikir olur.
❤️

****

Beril Mira Safir

Sabah kapının tıklatılmasına uyanmıştım. Bugün kına gecesi vardı. Karan beni sımsıkı sarmış kapıyı bile duymuyordu.

'Karan kapı çalıyor. Kalk üzerinden! Karan diyorum seni burada bu halde görseler ne diyeceğiz ' Karan'ı üzerimden ittirmeye çalışıyor bir yandan da söyleniyordum.

'Yavrum rahat dur beş dakika daha uyuyalım.' Karan'ın sesi çok derinlerden geliyor gibiydi.

'Çakır! Kalk hemen hazırlanmam lazım öğlen oldu. Eğer şimdi kalkmazsan düğünden vazgeçebilirim.' Karan söylenerek üzerimden kalkmıştı.

Beni dudağımdan öpüp banyoya geçmişti. Odayı toparlayıp hemen kapıya koştum. Gelen Buse'ydi.

'Abla neredesin Allah aşkına! Ağaç oldum.'

'Uyumuşum ya ondan. '

'Banyoda biri mi var? ' Karan duş aldığı için Buse su sesini duymuştu.

'Şey evet var. Karan geldi sabahın köründe!' Aklıma gelen ilk yalanı söylüyordum.

'Neden?' Sorma be kardeşim sana ne!

'Beni özlemiş tüm gece uyuyamamış şimdi de duşa girdi..' Umarım Buse yalanıma inanırdı.

'Hmm iyi hadi şuraları toplayalım savaş mı çıktı gece burada? Herkes gelecek hazırlanmamız lazım.' Buse inanmıştı. Sıla olsa asla inanmazdı.

'Tamam hadi hemen toplayalım. Karan çıksın bende duş alırım.' Buse onaylamıştı.

Karan Allahtan banyoda giyinip çıkmıştı. İşlerini halletmek için gitmişti. Onun arkasına hemen duşa girdim.

**

Duştan çıktığımda Sıla ve Helen de gelmişti. Kuaför de birazdan burada olurdu. Önce kına elbisemi giyecektim.  Daha sonra saç makyaj olacaktı..

'Kırmızı tacı da taktık mı tamamdır Beril Hanım.' Kuaför saç makyajı halletmiş şimdide tacımı takıyordu.

Annem, Karan'ın kuzenleri ve annesi de gelmişti. Buradan kına gecesi yapılacak salona gidecektik. Akşama çok az kalmıştı.

**

Kına gecesinin yapılacağı salona gelmiştik. Bu akşam burada kız arkadaşlarım ile birlikte çılgınlar gibi eğlenmek istiyordum. Yarın muhteşem gelinliğimi ve Karan'ın benim için yaptığı özel Safir tacı takacaktım..

Misafirler yavaş yavaş geliyorlardı. Herkes salonda yerini alıyordu. Gelin odasında Buse ve Sıla ile oturuyorduk. Kapının tıklatılma sesi ile hepimiz gelen kişiye baktık. Şık takım elbisesi ve tüm yakışıklılığı ile Karan gelmişti..

' Müsaade var mı hanımlar?' demiş ve çoktan içeriye girmişti.

Buse ve Sıla odadan çıkmışlardı. Karan ile baş başa kalmıştık. Yavaş adımlarla bana doğru yaklaştı. Ellerimi tuttu ve öptü. Gözlerimin içine bakarken gözlerinin içi parlıyordu..

Safir'in Keskin'i ( +18 ) (Tamamlandı)Where stories live. Discover now