Bab 11 🖤🦋

124 44 2
                                    

"Masuk." Ujarnya dengan suara perlahan.

Apabila pintu bilik officenya di buka terlihat lah sosok tubuh Farish Arfan yang melangkah masuk ke dalam lalu menutup semula pintu itu.

"Hey bro, goood morning!" Ujar Arfan sambil tersenyum lebar.

"Good morning atok kau." Balas Athar.

"Erk salah eh?" Ujar Arfan sambil menggaru kepalanya.

"Good afternoon la bengap kau ni pun, itu lah time teacher tengah mengajar dekat depan kau sebok makan dekat belakang." Perli Athar kepada Arfan.

Sekarang ni dua-dua bengap, jam sekarang nak dekat pukul 2 petang ye. Mana datang good morning dengan good afternoon ni?

"Kau pun sama! Kau jugak yang habiskan makanan aku!" Balas Arfan.

"Kau yang offer dekat aku." Jawab Athar. Arfan hanya menjelingkan matanya kearah Athar.

"Aku congkil karang biji mata kau tuh!"

"You think I care huh?"

"It's up to you, malas aku nak layan karenah manusia single." Perli Athar kedua kalinya.

"Bab single kau jangan cakap, aku sebat bontot kau karang." Balas Arfan.

"Dah tu memang kau single. Terang lagi bersuluh."

"Kau silap, aku petik jari berderet semua perempuan datang dekat aku." Ujar Arfan sambil tersenyum riaknya itu.

"Ye ye la tu, entah-entah sorang pun tak datang."

"Heh kau tahu apa. Aku ni dah lah handsome, bergaya, pandai masak, pandai basuh baju guna mesin, setia, tak pernah on call dengan perempuan, pandai melukis, solat jumaat tak pernah ponteng dan last sekali aku pandai jaga baby. Untung sapa kahwin dengan aku." Riak Arfan.

"Itu je?" Soal Athar.

"Banyak lagi, kalau aku cerita dekat kau memang takkan habis."

"Ikut kau la."

"Ha aku nak tanya ni." Ujar Arfan.

"Tanya apa?" Tanya Athar.

"Do you miss me? Jangan jawab! Aku tahu kau rindu aku, I miss you too." Ujar Arfan sambil tersenyum.

"To be honest, I don't miss you." Balas Athar dengan muka selambanya itu.

"Eleh, aku tahu kau rindu aku. Buang lah ego kau tu jauh-jauh."

"Aku cakap tak."

"Tipu dosa tau kawan. Baik kau jujur." Ujar Arfan sambil tersenyum tipis.

"Nope." Balas Athar sepatah.

"Eleh. Lupa nak tanya kau, macam mana ada wife baru. Seronok?" Tanya Arfan sambil tersengeh.

"Haih tadi daddy baru je tanya aku soalan tu, sekarang ni kalau pulak." Ujar Athar.

"Hahaha... Mesti bestkan ada wife, aku rindu wife aku tapi aku tak de wife hurm." Balas Arfan sambil berpura-pura sedih.

"Padan muka kau sapa suruh tak kahwin awal."

"Eh kau! Aku kindnap wife kau karang." Usik Arfan kepada Athar.

"Cubalah kalau kau berani. She's my wife no one can take her away from me! Remember if you touch her I will not hesitate to take you to hell." Athar tersenyum sinis.

"Uuu takutnyee.." Balas Arfan dengan main-main.

"I'm serious Farish Arfan." Ujar Athar.

"Aku serious lah ni."

[OG] LOVE YOU MR.DUDA !!Where stories live. Discover now