Bab 14 🖤🦋

91 28 3
                                    

"Sayang, dah siap ke belum?" Tanya Athar.

"Kejap awning tudung saya tak jadi." Teriak Lysa kearah Athar.

"Hm, patutlah lambat." Athar menghela nafas.

"Papa ooo papa?" Panggil Fieraas.

"Ye? Kenapa ni?" Tanya Athar.

"Kita nak pergi mana?"

"Pergi rumah atuk Affan." Balas Athar.

"Ooo..." Fieraas membulatkan mulutnya.

"Sorry lambat.." Ujar Lysa.

Athar seketika terpegun melihat isterinya itu. "MasyaAllah cantiknya bini aku!" Bisik dalam hatinya. Matanya masih tertumpu ke arah isterinya.

"Abang?" Panggil Lysa.

"Abang!" Panggil Lysa kedua kalinya. Athar tersedar dari lamunannya.

"Y-ye sayang."

"Ish orang panggil dia boleh mengalamun pulak!" Balas Lysa.

"Salah sayang lah." Ujar Athar.

"Aik kenapa salah saya?" Tanya Lysa.

"Siap suruh sayang cantik sangat ni hm?"

"Kalau saya pakai baju terkoyak nanti karang abang tak mengaku pulak saya isteri abang." Balas Lysa.

"Athar ketawa kecil. "Sayang ni comel lah, kalau marah lagi comel! Abang suka." Ujar Athar.

Lysa mengerutkan dahinya. "Saya rasa abang kena cek mata ni, teruk sangat saya tengok."

"Salah ke abang cakap? Abang suka tengok muka sayang, dulu time kecik sayang telan apa huh? Kenapa boleh comel macam ni?" Athar tersenyum lebar.

"Saya telan ubat nyamuk." Jawab Lysa dengan spontan.

"Wah terenye mama!" Fieraas menyampuk.

"Erk hehehe.. terima kasih." Lysa tersengih kearah Fieraas.

"Dah jom." Athar bangun dari sofa dan berjalan menuju keluar dari pintu. Barang-barang di masukkan ke dalam kereta.

Athar menyalam tangan Puan Sri Zalia dan Tan Sri Zaharuddin diikuti dengan Lysa.

"Hati-hati drive. Dah sampai nanti call ayah." Ujar Tan Sri Zaharuddin.

"Ok ayah." Balas Athar.

"Atuk ooo atuk." Panggil Fieraas sambil menghulurkan tangannya kenapa Tan Sri Zaharuddin.

"Ye Fieraas nak apa?" Soal Tan Sri Zaharuddin sambil tersenyum.

"Fieraas nak salam boleh?"

"Allah, bagusnya dia ni." Puji Tan Sri Zaharuddin lalu menyambut tangan Fieraas. Fieraas menyalam tangan Tan Sri Zaharuddin.

"Ok lah ayah ibu, kamu bertiga gerak dulu." Ujar Athar.

"Ok kirim salam dekat mummy dengan daddy kamu." Pesan Puan Sri Zalia.

"Baik ibu, kami pergi dulu ye." Athar, Lysa dan Fieraas masuk ke dalam perut kereta. Athar menurunkan tingkap keretanya untuk melambai tangan. Dia terus meluncur kereta Audi R8 miliknya itu.







 Dia terus meluncur kereta Audi R8 miliknya itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[OG] LOVE YOU MR.DUDA !!Where stories live. Discover now