Merhabalar;)
İlk kurgum umarım beğenirsiniz🌸
Vote atarmısınız?
Çok boş yaptım bölüme geçelim JSJSJSJSJS
..
.
.
Normal arkadaşlar birlikte napar?
Dedikodu? Sevgili? Gezmek? Peki Asia'yla ben şuan ne yapıyordum? "Biraz az ses çıkar. Yerimizi belli ettireceksin,"dedim sinirle.Asia normal bir şeymiş gibi, "Bir şey olmaz en fazla yakalanır ve okuldan atılırız."
"Aynen sonra ne halt edeceğiz, ultra mega zeki arkadaşım?"
Biz ne mi yapıyorduk? Sınav notunu çalmaya çalışıyorduk. Genelde müdürün odasına konulurdu.Tanıl müdürü oyalayacak biz de sınav notlarını çalıp tüm derslerden kendimizi geçirecektik.
Asia kapıyı gözetliyor, bense notları bulmaya çalışıyordum. "Bulabildin mi Lavi?" Gözlerimi devirdim, "Sence?"
Bakmadığım yer kalmamıştı, lakin bakmadığım tek bir yer vardı. Müdürün her zaman kimseye açtırmadığı dolabıydı.
Sanki içinde altın vardı.
Tabii bende istemezdim birinin
dolabıma bakmasına haklı yani kadın.Neyse ki kilide gerek yoktu, zaten kimsenin girmesine izin vermiyordu. Görende kraliyet odası sanırdı.
Tertemiz olan dolabı açtığımda Asia hâlâ etrafı kolluyordu biri geliyor mu diye. Dolapta bir sürü evrak vardı. Ögrencilere aitti hepsi. Hepsini karıştırırken bulmuştum sonunda notları.
Sevinçle, "Buldum." dedim.
"Tamam çabuk ol, Tanıl mesaj attı müdürü daha fazla oyalayamadı gelirler şimdi. Hadi!!"
Dediğinde daha fazla zaman kaybetmeden ve müdür gelmeden notların hepsinin fotoğrafını çektim.
Ve hızla dolabı kapattım, "Tamam hadi alacağımı aldım gidelim."
Asia'yla hızla müdürün odasından çıktık. Rahat bir nefes almıştık.
İlk kez not çalmıyorduk.
Zil çoktan çalmıştı bile.
Asia'yla bahçeye çıktığımızda Tanıl bir eli belinde söylene söylene bizim yanımıza geliyordu.
Yanımıza vardığında, "Müdür değil terminatör resmen. Zor oyaladım. Bence benimle gurur duymalısınız." Dedi. Asia'yla kıkırdakık.
"Tamam teşekkürler canım kankam, iyi ki varsın. Biz bir daha nasıl senin gibi bir arkadaş buluruz?" Dedi Asia.
Tanıl, "Alabildiniz mi bari?" Çoktan yanımıza varmıştı bile.
"Zar zor aldık, ama olsun yine de aldık." Dedim. "Son ders zaten bence hiç derse girmeyelim," dedi Tanıl.
"Bence de," diyip yanımızda duran banka oturduk. "Ne yapacağız okul çıkışı?" Dedi Tanıl, Asia'da hemen Tanıl'ın yanında oturuyordu. "Evde takılalım işte? Sen daha ne istiyorsun?" Dedim ben de bu sefer.
"Bence de."
"Hayır bence bakım salonuna gitmeliyiz ardından alışverişe ve belki sonra eve gidebiliriz," dedi Tanıl.
Asia'yla ağzımız açık Tanıl'a bakıyorduk. Tanıl ona attığımız şaşkın bakışları görünce, "Ne? Sanki daha önce de yapmıyorduk." Dedi elleri havadayken.
"Alıştırdınız bir kere yani ben her şekilde haklıyım," dedi bu seferde.
Gözlerimi devirip, "Neyse hadi dedikodu edelim." Dedim heyecanla. Tanıl da benim gibi heyecanlanarak, "Melisa ne yapmış biliyor musun?" Dedi. Tanıl'ın sohbetleri sarardı beni ve asiayı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VE BİR LAVİNİA
Action!!Acemi bir dille yazılmıştır!! Lavinia. Lavinia. Çok basit bir şeymiş gibi geliyor. Hayır, değil. Lavinia'nın anlamı; Ölüm çiçegi demek, ben Lavinia. Bana yaşattığınız şeyler için tekrardan dirilen bir çiçek. Hayır, sadece bir çicek değil. Ölüm çi...