Merhaba asklarr. Nasılsınız? Yeni bolume hoş geldinizz uzun yapmaya çalıştım olmuştur inşallah.
(Koyduğum şarkılara pek takilmayin)
Şarkı; Yansıma-Derya ulu, Asıl gök
Bölüm fotoğrafı;
..
.
.
.
.
.
.
Başım zonkluyordu en son ne olmuştu? Hatırlamıyordum. Başım çok ağrıyor, onunla birlikte de ellerim çok ağrıyordu.
Gözlerimi açtığımda şaşkınlıkla etrafıma baktım, ben bir arabanın içindeydim!! Evet en son kaçırılıyordum. Gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Siktir!!
Etrafıma baktım büyük bir arabanın içindeydim ve karşımda iki tane adam vardı. Sonra bakışlarımı onlardan çektiğimde ağrıya ellerime indirdim. Ellerimi bağlamışlar!! Ne! Ne! Adamlarsa bana öylece bakıyordu. Karşımdaki adama baktım. “Beni kaçırdınız galiba beyefendi.” Dedim kibarlıkla.
“Ellerimi çözsenize,” dedim yerimde kıpırdarken. Neyseki ağzıma bağlamamışlardı. Siyah saçlı olan konuştu. “Neden?”
“Ulan puşt herifler!!” arada sinir patlamaları yaşıyordum, neyseki çok sakin bir kızım.
Ay benden bir tane daha yok.
Hadi ama!! Yemeyecegim sizi!!
Tatlı bir ifadeyle baktım onlara, “Sizi dovmeyecegim, çünkü bilmiyorum.” Dediğimde bakıştılar. Ama ya ne yapacağım mafialardan nasıl kaçayım zeki herifler.
Siz çok zekisiniz,
Ciddiyim.“Eğer kaçmak veya bize saldırmak gibi bir şey yaparsan Demir abimin emri, seni bayıltırız.” Dediğinde gözlerimi deviridim. “Tamam,” dedim. Adam yavaş yavaş çözmeye başladı. Demir denen adam..
Ulan puşt, demedim işte kimseye!
Puşt işte ne beklersin ki!!
Adam sonunda elimi çözdüğünde ipin izlerini gördüm. Puşt herifler!! Etrafıma baktım, sonra karşımdaki adama baktım.“Çantam nerede?” Derken adam yanında duran çantayı bana uzattı çantanın içine baktığımda içindeki kalp şeklinde olan, lacivert aynayı çıkardım. Bir şey unutuyordum.
Olmazsa olmazım gloss, çantamda duran glossuda çıkardım. Daha bu hiçbir şeydi. Aslında daha çantama koyacaktım ama yer kalmamıştı çantamda. Aynanın kapağını açtım ama ben bunu nasıl tutayım ki!!
Karsımda duran adama baktım, “Tutar mısın?” dedim aynayı ona uzatırken. Hiç iplemedi bile beni!! “Tutma ulan,” durdum. “Bir vuracağım varya eben kayacak!!” dedim elimin tersini gösterirken. İkiside bana şaşkınlıkla bakıyordu. Tabii kaçırılan bir kızın böyle davranması normal değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VE BİR LAVİNİA
Action!!Acemi bir dille yazılmıştır!! Lavinia. Lavinia. Çok basit bir şeymiş gibi geliyor. Hayır, değil. Lavinia'nın anlamı; Ölüm çiçegi demek, ben Lavinia. Bana yaşattığınız şeyler için tekrardan dirilen bir çiçek. Hayır, sadece bir çicek değil. Ölüm çi...