VBL-3

4.4K 260 139
                                    

MERHABALAR;> nabersinizz? Hiçbir şey hızlı ilerlemiyor, ilk böyle bir hikâye yazacağıma karar verdiğimde böyle bir şey yapmayı planlıyordum.

Neyse bölüme geçelim aşklar✨🔥
(Bölümü bitirdikten sonra aşağıda yaptığım aciklamayi okur musunuz?)

Melisa'yı hâlâ döverken ve kafasını aynaya vururken durdum. Arkamı döndüğümde o kız bana tırsmış ve ürkek bakışlar atıyordu. "İyi misin?" Diye sordum. "İ..iyiyim."

Melisa'nın saçına doladığım elimi çektim. Kız, "Yaşıyor değil mi?" Dedi, "Ölmez di mi?" Dedi.

Arkama yere yığılan Melisa'ya baktım. "Yok ölmez," tekrar önüme baktım. "Ya da ölür."

"Onun seninle derdi ne?" Durdum. "Cevap verme Melisa herkesle uğraşır," dedim. "Adın ne senin?"

"Ebru," dedi. "Adım Ebru."

"Ben de Lavinia." Dedim. "Ben memnun oldum da sen pek olmadın sanki," dedi gözleri fazla ürkek bakıyordu. "Sen tek misin? Yani tek mi geldin?" Dediğimde kafasını salladı, "Hayır tek değilim," dedi Ebru'da.

"O..ona ne olacak?" Kız fena hırpalanmıştı. "Ahirete kadar yolu var. Onu boş ver sen," dedim. Kaşları havalandı. Elimi yıkadım kimsenin görmediği iyi olmuştu. "Kendini asla ezdirme. Yoksa hep ezilen taraf sen olursun," deyip çıktım tuvalleten.

Asia'nın olduğu yere giderken Yağızın kardeşini gördüm. Kaan'dı. Yağızla aralarında 1 yaş vardı. "Lavinia," şaşırmıştı. "Uzun zaman oldu seni görmeyeli, nasılsın?" Dedi.

Mümkünse dumanlı ailesiyle görüşmek istemiyorum.
Kaan Abisi Yağız gibi değildi.
"İyiyim sen?," dedim.

Gizli bir şeymiş gibi, "Ben iyiyim de Yağız sanki iyi değil, senden çok bahsediyor. Kesin sana âşık." Dedi.

Bilmiyordum, sağol ya.

7 aydır rahat bırakmıyor puşt bilmez miyim?

"Benden mi bahsediyor?" Dedim bilmiyormuş gibi. Kafasını salladı. "Evet, sabah Lavinia. Akşam lavinia." Dedi, "Tek dediği şey bu." Güldü. "Anlayamıyorum, sen bu çocuğa ne yaptın böyle?" 

"Eskiden böyle değildi." Diye mırıldandı, "Neyse sana iyi eğlenceler Lavinia. Bir gün bize gel konuşuruz," dediğinde gülümsedim. "Benimde asia'nin yanına gitmem lazım. Konuşuruz bir ara."

Hiç sanmıyorum.

Kaan yanımdan gittiginde bende
asia'nin yanına gittim.

Öyle etrafa bakıyordu. Beni görünce, "Gelmeyince öldün sandım." Dedi, gözlerimi deviridim. "Merak etme, yaşıyorum," dedim.

"Neredeydin iki saat?" Diye sordu merakla. "Aradım seni, niye açmadın?" Telefonumun ekranını açtığımda aramıştı ama sesizdeydi telefonum.

Bakışlarımı Asia'ya diktim, "Melisa kaşınıyordu, biraz dövdüm," güldüm. "Ya da boş versene kafasını aynaya vurdum" dedim.

Sanki bir şey yapmamışım gibi bir de gülüyordum. Çok zekiyim.

Evet çok zekiyim.

Asia, "Ne yaptı bu sefer?" Etrafıma bakarken, "Ne yapacak? Bir tane kızı hırpalıyordu. Ben de dövdüm," dedim.

"Keşke beni de çağırsaydın da bende döverdim," dedi dudakları büzülmuş hâlde. "O kızdan tiskiniyorum."

Tiskiniyorum mu dedi o?

VE BİR LAVİNİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin