Selaaamm nasılsınız? Yeni bölümle birlikte karşınızdayım.
Aslında Lavinia'nın modelini değiştirme isteği var üstümde. Sizce değiştirsemmi?
Bir de hiçbir şey hızlı ilerlemiyor. Yeni bölüme geçelim..
Bölüm fotoğrafı;
•
•
•
•
•
•
•
•
Bir esire göre fazla rahattım. Evet bir esire göre fazla rahattım. Deli falan değilim.
Şu an makyaj malzemeleri ve masası olmadığı için bile kacabilirim. Bunu yapabilirim. Sınırları biraz daha zorlarsa kaçarım.
Acıkmıştım. Yemek yemeyi fazla seven biri olduğum için neredeyse bayılacaktım.
Glossumu sürdükten sonra biraz uyusam sorun olmazdı. Bu kıyafetlerle yatacaktım. Evet. Alışkın olduğum için pek de takmadım.
Ne yapacaktım ben böyle? Bir psikopatla aynı evdeydim. Üstelik mafiaydı.
Mafyalara aşığım. Ama İtalyan olanlara.
Ben ne yapacaktım ki Zeus'suz. Sonra ailem var tabii. Nasıl telaşlanmışlardır. Yatağa uzandım bir süre Zeus'umu düşündüm.
Ben onlarsız nasıl yaşardım ki? Delirmiş olmalılar. Bu Demir denen adam fena taktı bana. Acaba öldürsemmi? Yok ya da. Bunlar mafya güzel yüzümü dağıtırlar.
Hayır kalsın.
Benim yüzüm çok güzel.
Baya zaman geçti ve ben hala uyuyamadım. Bu çok sinir bozucuydu.
Ama aşağı inip Demir piçini de görmek istemiyordum ki, ama makyaj konusu falanda vardı. Gitmeliyim.
Saat 18.22 di. Actım ya. Ne yapmalıyım? Düşüneyim. Tamam bence kavga etmeyiz, yani şahsen ben öyle düşünüyorum.
Evet, evet kavga edersek bayıltırım sonrada kaçarım. Mükemmel fikir.
Zeki oldugumu söylemiş miydim?
Ben zekiyim. Hemde çok.
Sonunda aşağı inmeye karar verebilmiştim on beş dakika boyunca bir kapıyı açıp, sonra geri dönüyordum. Bana cesaret geldi ben cesaretli bir kızım.
Kapının önündeydim şu an, bir kez daha tereddüt etsemde sonunda karar verip odadan çıkabilmiştim.
Umarım o puştu görmezdim.
Neymiş, 'Puşt küfürmüş!' siktir lan oradan.
Yavaş adımlarla ilerliyor ve ses çıkarmamaya çalışıyordum. Merdivenin yarısına gelmişken Demir'i gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VE BİR LAVİNİA
Action!!Acemi bir dille yazılmıştır!! Lavinia. Lavinia. Çok basit bir şeymiş gibi geliyor. Hayır, değil. Lavinia'nın anlamı; Ölüm çiçegi demek, ben Lavinia. Bana yaşattığınız şeyler için tekrardan dirilen bir çiçek. Hayır, sadece bir çicek değil. Ölüm çi...