VBL-13

2.7K 187 973
                                    

Selamlar nasılsınız bebekler? İnşallah iyisinizdirrr.

Koyduğum şarkılara pek takilmayiniz djsbdjndjxnc

Koyduğum şarkılara pek takilmayiniz djsbdjndjxnc

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm fotoğrafları;

(Şarkı,
Gökyüzünü tutamam,)

Önemli!!!; Atlas'ı her daim koruyan, onu asla ezdirmeyen(asla) her ne olursa olsun arkasında duran, Cemre..
Atlas seninle gurur duyuyor cemre💞

Yazarın ağzından

Genç adam, artık sinirden kıpkırmızı olmuştu. Saçları dağılmış, elbisesi buruşmuş bir şekilde resmen sinir krizi geçiriyordu.

Atlas, duvarı yumruklamaktan kanayan eline baktı. Resmen şu an tam bir sinir küpüydü.

Demir'in, Lavinia'yı camla, üstelik karanlık bir odaya kapatmasını öğrendiğinden beri, sinirden ne yapacağını bilmiyordu. Odasındaki eşyalar..

hepsi yerle yeksan olmuştu. Atlas bir kere sinirlenince, kimse onu durduramazdı.

Burnundan nefes aldıkça göğüs kafesi yükselip, alçalıyordu.

Gerilen sırt kasları her an üzerindeki beyaz gömleği ikiye ayıracakmış gibi görünüyordu. Yaşadığı öfkenin adrenalinden olsa gerek terlemeye başlamıştı. Lavinia'yı öyle düşündükçe, çehresi kasılıyor, yine ve yine sinirleniyordu.

Başına giren şiddetli ağrıyla dişlerini sıkarak yerinde sendelendi.

Birkaç adım arkaya atıp, sebep olduğu dağınıklığın içinde bocaldı. Başını tutarken, güç bela, ayakta durmayı başarıyordu.

Gri gözleri resmen öfke saçıyordu.

Otuz iki yaşında olmasına rağmen, çok yakışıklı biriydi.

Atlas, Demir'in Lavinia'ya kıyamayacağını düşünüyordu.

Ve şu an olan şey, onu hem bozguna uğratmış hem de sinir krizine sokmuştu.

Demir'i ilk yakaladığı yerde, yer altının kurallarını umursamayacak, onu yakacaktı. Atlas, insanları acımasızca yakmasıyla tanınıyordu. Demir'den daha acımasız olduğu barizdi.

İri bedeni ayakta duramıyordu. Sinirle yüzünü ovuşturarak, güçlü bir şekilde haykırdı. Gür sesi tüm odayı inletti.

Ellerini saçlarının arasından geçirirken, resmen sinirden yerinde duramıyor, bir oraya bir buraya doğru adımlar atıyordu.

Şu an gece yarısıydı.

Herkes bir kere ölsün.

Herkes bir kere gülsün.

Işıklı, gezegenine sahip olamamıştı ama yer altına sahip olmuştu.

Kaya, Lavinia'nın küçük bedenini, Atlas'ın kucağına bıraktı. Atlas istese, kendisi Demir'in evine girebilirdi; Ama onu iç taraftan bitirmek istiyordu.

VE BİR LAVİNİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin