Merhabalarrrr nasılsınız?? Umarım iyisinizdir. Hadi bölüme geçelim🌸(Bölüm sonunda yaptığım aciklamayi okur musunuz?!)
Lavinia'nın yeni modeli nasıl? Beğendiniz mi?
Bölüm fotoğrafı;
..
.
.
.
Yazarın ağzından
Genç kadın, ağlaya ağlaya artık gözleri şişmiş, morarmıştı. Kızları, göz bebekleri, Laviniaları kaç gündür yoktu..
Genç kadın mahvolmuş bir şekilde elindeki mendille burnunu sildi. Kocası ağlamıyordu ama, içten içe oda mahvolmuştu.
Genç adam karısını teselli ederken, bir yandanda kendisini teselli ediyordu. Odayı telefon sesi doldurmuştu.
Lavinia'nın babası, Harun cebindeki telefonu çıkardı. Arayan polis olan arkadaşıydı. Hiç beklemeden telefonu açıp kukağına dayadı.
"Bir haber var mı Kenan?" Dedi. Bir yandanda ağlayan ve onu dinleyen karısına bakıyordu. Yutkunma sesi geldi, sadece yutkunma.
"Hayır. Yok Harun," dedi üzüntü dolu bir sesle.
"Ama biz arıyoruz. Söz veriyorum bulacağız Lavinia'yı," dedi gerçeklikle.
"Umudumuzu yitirmeyelim. Hem sen de biliyorsun, Lavinia kendini herkesten saklayabiliyor. Telaşlanma demeyeceğim."
"Biliyorum," derin bir nefes alıp verdi.
"Tamam bir haber gelince ararım seni." Deyip kapattı Kenan.
Beste ağlamaktan kızardığı burnunu çekti, "Bir haber var mı?" dedi kocasına bakarken.
Kafasını olumsuz anlamda salladı.
O sırada kapı çalmıştı, Hatice de orada üzüntüyle beklerken kapının çalışıyla kapıyı açmak için gitti.
Gelenler, Tanıl ve Asia'ydı.Beste ikisine bakarak, "Oturun," dedi. Yan yana oturdular.
"Lavinia sizle birlikte değil miydi? Neden burada değil şimdi?! Bana bir açıklama yapın!!" dedi sinirle. Bir yandan da ağlıyordu
.
"Şimdi Beste teyzeciğim, Lavi yürümek istedi. 'Siz gidin ben gelmeyeceğim,' dedi bize. "Ben dedim o kadar gitme, etme. Beni dinlemedi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VE BİR LAVİNİA
Action!!Acemi bir dille yazılmıştır!! Lavinia. Lavinia. Çok basit bir şeymiş gibi geliyor. Hayır, değil. Lavinia'nın anlamı; Ölüm çiçegi demek, ben Lavinia. Bana yaşattığınız şeyler için tekrardan dirilen bir çiçek. Hayır, sadece bir çicek değil. Ölüm çi...