" Există momente în viață când
prezența cuiva lângă
tine nu e doar un simplu gest
, ci un scut împotriva lumii întregi."
Emmas
Brațul lui Nicolas e strâns în jurul meu și mă trage înspre el pentru a-mi recăpăta echilibrul până ce între noi nu mai rămâne nici măcar un centimetru.Spatele mi-se lipește de pieptul tare ,iar mintea mea clar primește un scurt circuit pentru ca nu mai sunt atentă la nimic.Nici măcar la bărbatul din fața noastră care acum două zile mai avea puțin și ne împușca .
—Ia uite peste cine am dat aici .
Bărbatul din fața mea vorbește iar capul mi se ridică instinctiv în sus .Ma uit la fața lui ,câteva vânătăi îi brazda față și buza inferioară era spartă într-un colț ,poate și puțin umflată Ochii negri îi cad pe mine ,colțul guri ridicându-se într-un zâmbet sinistru.
Simțind inima cum-mi bate mai tare ,ma lipesc fără să vreau mai mult de Nicolas .Il simt imediat cum se încordează și strânge mai tare brațul din jurul taliei mele ,într-un mod protectiv dacă nu era vorba de el .
—Ce mică-i lumea ,spune Nicolas printre dinții.Imi pare rău să te dezamăgesc dar trebuie să plecăm.
Mă împinge din spate ,spunând altfel ca ar trebui să încep să merg .Pășesc ezitant în fața ,oprindu-mă când bărbatul îmi blochează calea .
—Așa repede ?Dar nu am apucat să fac cunoștință cu acesta ființă frumoasă.
Mă abțin să nu-mi dau ochi peste cap la încercarea bătăușului de a face un compliment,ca nu cumva să se enerveze .Il aud pe Nicolas cum pufnește în spatele meu .
—O să faci cunoștință cu ea când o să dispar eu ,spune într-un mod posesiv.
Simt obraji cum îmi ia foc ,deși știu ca asta e doar o parte din planul său deloc prea gândit dacă e să mă întrebi pe mine .Oamenii erau deja atenți la toată hărmălaia,acum ca au auzit și declarația lui Nicolas sunt sigură ca li s-au făcut urechile ca de elefant .
—Dacă nu vrei să chem poliția,ar fi bine să te dai la o parte ,blochezi ieșirea.
Bărbatul strânge din maxilar dar se dă din drumul nostru și merge mai departe în cafenea,lăsându-ne în pace .Ieșim din local,iar căldura de pe talia mea dispare odată cu brațul lui .Ma întorc spre el ,cuprinsă dintr-o dată enervare .
—Ce a fost cu declarația aia ?intreb aproape țipând.
—Voiai să faci cunoștință cu el ?întreabă complet dezinteresat.
CITEȘTI
Inimi în duel
RomanceViața nu înseamnă să aștepți ca furtuna să treacă ,ci să înveți să dansezi în ploaie. Emma Dawson este o fată simplă,ce-și trăiește viața la maxim cu fiecare ocazie .La locul ei ,fără să iasă vreodată din cuvântul părinților,aceasta se întâlne...