„Regretele sunt mai grele
decât erorile."
— William FaulknerEMMA
Eram bulversată ,ca și cum cineva mi-a spălat creierul și nu mai eram în stare de nimic M-aș fi așteptat la orice din partea lui dar nu la un sărut.Mai ales unul atâta de flamand și delicios de îmi venea să nu renunț niciodată la buzele lui .
Îmi simt buzele umflate și corpul înfierbântat,plin de o dorință pe car emu am simțit-o niciodată.Nu va ieși nimic bun din asta ,am o presimțire ca voi fi dezamăgită în scurt timp .
Sunetul unei trompete ma trezește la realitate iar brațele lui Nicolas dispar de pe corpul meu ,lăsând adierea vântului să-mi răcească trupul .Ma dau un pas în spate ,privindu-l.
—Asta nu trebuia să se întâmple,spune nervos ,trecându-și mâinile prin păr înainte să mă ocolească și să plece .
Mă întorc,uitându-mă cum se duce spre linia de start unde sunt parcate două mașini .Imi mut privirea de la el ,simțind dezamăgirea cum își face un culcuș în inima mea .
O mână caldă se aseaza pe umărul meu și înainte să mă pot întoarce Aria sare în fața mea fiind extaziată.Are zâmbetul până la urechi ,ochi sclipindu-i de bucurie .As fi zâmbit cu ea dacă nu mi-a eu veni să plâng.
—Am văzut bine ?intreaba chicotind.Te sărutai cu Nicolas .
Oftez și aprob din cap Toată fericirea pe care o avea a început să dispară în timp ce mă analiza.
—Emma...
—M-a sărutat apoi a spus ca e o greșeală ,nu-i nimic grav .
Își întoarce vulgerator privirea spre locul în care brunetul stă ,pregătit aparent pentru o cursă .
—Să vezi ce-i fac când îl prind ,dacă mai participă la o cursă îi tai frânele .
Rad ,dându-mi părul de după ureche.
—Știam ca asta se va întâmpla,îi mărturisesc.Nu am nimic.
Sprânceana i se arcuiește,privindu-mă de parcă am spus o prostie.
—Ti-s-a înroșit nasul ,adică îți vine să plângi .Pe cine încerci să minți ?Iti place de el ,recunoaște și dacă nu ar fi atâta de arogant și orgolios ar recunoaște și el ca te place .
—Lasou baltă ,Aria ,îi spun mergând spre aglomerația care s-a creat în jurul lui Nicolas .
—Cum vrei ,Em .
Daniel e cel care concurează in potriva lui Nicolas .Rânjește la el ,fluturând cheile de la mașina pe un deget .O roșcată se duce spre el și-l sărută pe obraz înainte ca Daniel să se urce în mașină joasă.
CITEȘTI
Inimi în duel
RomanceViața nu înseamnă să aștepți ca furtuna să treacă ,ci să înveți să dansezi în ploaie. Emma Dawson este o fată simplă,ce-și trăiește viața la maxim cu fiecare ocazie .La locul ei ,fără să iasă vreodată din cuvântul părinților,aceasta se întâlne...