꧁༺ Capitolul 25༻꧂

533 61 14
                                    

„A iubi pe cineva înseamnă a-i permite să te cunoască cu adevărat, chiar și atunci când știi că ar putea să te rănească

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

„A iubi pe cineva înseamnă a-i permite să te cunoască cu adevărat, chiar și atunci când știi că ar putea să te rănească."



Nicolás Santos

Aș fi preferat să fac orice in seara asta decât să fiu la petrecerea plictisitoare a acestui maimuțoi,dar părea o idee bună de a o face pe Emma să scape de anumite gânduri.Cum ar fi de cele în care crede în continuarea ca am mințit-o - lucru cea ce e adevărat dar nu ar înțelege niciodată de ce am făcut-o -

Deja e distrusă emoțional de toate lucrurile pe car ele face taică-său dintr-un motiv pe care nu-l înțeleg,tot ce mai lipsea era să afle mama mea a avut o aventură cu tatăl ei și acest lucru e a adus la o crimă.Parinti ei probabil ar divorța dacă s-ar descoperi și Emma ar fi și mai distrusă.

La fel de distrusă ar fi și dacă va afla ca i mințit-o,idiotule .

Am luat paharele cu băuturi de pe tejghea și m-am întors, mergând spre locul în care se afla Emma.M-am oprit la jumătatea drumul vasul pe cretinul de Marco cum se dădea la ea ,zâmbind.Sperasem ca am fost clar la liceu să stea departe de ea.Desi nu folosisem cuvintele ,pentru ca era evident ca Emma e a mea ,el trebuia sa fie destul de deștept încât sa stea deoparte.

Am continuat să-i privesc, dorind sa vad cat de mult avea sa meargă Marco înainte să-mi întâlnească pumnii.S-a apropiat mai mult și a întins mâna spre ea .Emma s-a retras păstrând distanța .Privirea mi-să întunecat și fără să mă gândesc prea mult, am grăbit pasul, simțind cum furia mi se adună în piept, din ce în ce mai puternică.

     Am ajuns lângă ei și am lăsat paharele pe o masă din apropiere, fără să-mi pese că una dintre băuturi aproape a vărsat. Am prins gulerul lui Marco într-o mișcare rapidă și l-am tras brusc înspre mine.

   —Ce dracu faci ?!am mârâi ,furia clocotind in vocea mea .Nu vezi ca nu e interesanta.

     —Cu a așa bătăuș cred și eu . a ripostat el, zâmbetul i-a dispărut rapid.

    I-am dat un pumn în stomac, suficient de tare încât să-l facă să se îndoaie de durere. Emma a scos un mic țipăt, dar nu am apucat să o liniștesc pentru că Marco s-a ridicat și mi-a întors lovitura, dându-mi un pumn în maxilar. Am simțit un gust metalic în gură, dar asta doar m-a făcut să mă înfurii și mai tare.

     L-am împins spre marginea terasei, lovindu-l din nou, în timp ce invitații din jur au început să ne privească. Știam că atragem atenția, dar nu-mi păsa.

    Diego m-a prins înainte să-l pot lovi din nou pe Marco. L-am simțit cum mă trage înapoi cu forță, încercând să mă liniștească, dar eram prea furios ca să mă opresc. Îl vedeam pe Marco cum se ridica de pe jos, cu acea privire de nesimțit, și tot ce voiam era să-l fac să dispară.

Inimi în duelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum