꧁༺ Capitolul 10 ༻꧂

672 63 9
                                    

"Iubirea și teama se împletesc în întuneric, iar între ele rămânem vulnerabili și adevărați

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


"Iubirea și teama se împletesc în întuneric, iar între ele rămânem vulnerabili și adevărați."

 
     EMMA

  
        Mă trezesc brusc ,un țipat ascuțit strecurându-se printre buzele mele înainte să-mi deschid ochii.Inima îmi bubuia în piept iar urmele coșmarului încă se simțeau pe pielea mea .Eram transpirata,cu câteva șuvițe lipite de fața și plapuma mi-a ajuns la picioare la cat m-am mișcat în somn.

    Mă ridic în șezut,trecându-mi până peste față pentru a înlătura șuvițele de pe ochi.Sunetul clanței îmi atrage atenția și înainte să pot reacționa se deschide ușa intrând cineva .Ma uit atentă,încercând să descifrez cine e în timp ce iau ceasul digital de pe noptieră .

—Aș prefera ca ceasul să rămână întreg ,spune o voce cunoscută.

Mă relaxez,lăsând mâna in care țin ceasul jos și punându-l la locul lui .Ma întind ,căutând întrerupătorul pentru veioză de pe perete ,o aprind .Nicolas se apropie,rămâne în picioare la capătul patului.Poarta doar o pereche de pantaloni scurți de baschet ,lăsând partea superioară a trupului la vedere .Privirea nu-mi rezistă să nu coboare câteva secunde pe pielea puțin bronzată a lui .

—Dacă erai un criminal ?intreb .Trebuia să am o arma cu care să mă apăr .

Își încrucișează brațele peste piept ,ochii lui coborând pe pieptul meu .Cobor capul ,privind locul în care privirea lui e ațintită.Tricoul pe care-l port stă lipit de mine din cauza transpirației lăsând sfarcurile întărite să se vadă Mă aplec după pătura,obraji deja fiind roșii,trăgând-o la pieptul meu .

—Daca eram un criminal căpătam o vânătaie din cauza ceasului și te-aș fi omorat fără să mai apuci să faci ceva ,spune fără niciun sentiment.Mai bine o iei la fugă și în caz ca trebuie să treci pe lângă el îl lovești in cel mai dureros loc ,așa poți să scapi .

Mă uit la el ,neștiind dacă chiar vorbește serios sau e doar o glumă de care să-mi fac griji mai târziu când va trebui să mai merg singură pe stradă .

—Mersi de sfat t,spun .Ce te aduce pe aici ?

—Ai țipat,e singurului lui răspuns.

—Am avut un coșmar,dar totul e în regulă așa ca întoarce te la somn ,spun începând să rad sec .

Ce e în neregula cu mine ?

—Deci dacă sting acum lumina și plec tu o sa adormi la loc ?inteaba ,deplasându-se deja spre veioza aprinsă.

Nu,aș sta trează,uitându-mă în toate direcțiile din care se aud nici sunetele ca o disperată ca nu cumva să iasă vreo chestie din întuneric și să mă omoare.

—Da ,răspund pe un ton sigur care diminuează atunci când degetele lui Nicolas ating întrerupătorul.

În camera se face bezna când brunetul stinge singură sursa de lumină care mă proteja.Tresar când se aude un scârțâit și fără să constetizez mă arunc în fața,pe siluetă din fața mea ,luând-o în brațe .

Inimi în duelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum