„Focul care nu arde
este mai puțin atrăgător."EMMA
Las pixul jos ,foaia mică din agendă mea ,fiind plină de mâzgălituri și câteva versuri care ar putea să mergând pentru noua mea melodie.Iau telefonul de lângă mine și răspund apelului de la Aria .M-am întors acum câteva ore de la ieșirea cu Diego și nu i-am spus veștile,am dorit să stau singură cu gândurile mele și am uitat complet.
—Multunescca mai lăsat să mor de curiozitate până acum ,spune furioasă,dar cu puțin amuzament în glas .Cum a mers ?
—Am primit o reacție de la el,nu cred ca poate fi numită chiar gelozie dar clar l-a deranjat ca am fost cu Diego .
Închid agenda și mă ridic de la birou.Ma arunc in pat ,întinzându-mă cat de mult pot din cauza ca am amorțit pe scaunul ăla .Ii aud chicotul vesel al Ariei .
—Ți-am spus ,și acum trebuie să petreci cat mai mult timp cu Diego .
Închid ochi ,cuvintele lui Diego din vestiar reparând în minte.Nu vreau să-mi bat joc de sentimentele lui .Poate a fost de-acord de data asta dar mă îndoiesc ca iar mai plăcea ideea următoare.
—Mă mulțumesc cu atât ,nu vreau să-i testez și mai mult nervi .
—Ghici cine m-a invitat mâine în oraș ,spune Aeia cu o încântare ascunsă.
Zâmbesc pe sub mustăți .Am văzut-o înainte să plec de la liceul pe o bancă cu Gabriel ,bu mi-e greu să-mi dau seama cine e cel cu isprava.
—Cine ?mă fac ca nu știu doar pentru a fi sigură ca nu iese cu altcineva .
—Gabriel ,spune fericită.Nu e ca și cum nu ai știi ,am observat ca ne-ai văzut.
—Mă bucur pentru tine .
—Într-o zi și Nicolas te va scoate la o întâlnire.
Zâmbesc trist.
—Să nu uităm cine e și cum am ajuns să vorbim,o bătaie în ușă mă face să tresar.Trebuie să închid .
—Ciao,spune veselă.
Ii închid ,lăsând telefonul lângă mine cat timp strig un mic "intră ".Ii vad chipul mamei printre șuvițele blonde atunci când intră în camera .Zambestw apropiindu-se încet de mine .Nu prea am vorbit cu ei în ultimul timp,chiar dacă conversațiile cu ei sunt de scurtă durată .
CITEȘTI
Inimi în duel
RomanceViața nu înseamnă să aștepți ca furtuna să treacă ,ci să înveți să dansezi în ploaie. Emma Dawson este o fată simplă,ce-și trăiește viața la maxim cu fiecare ocazie .La locul ei ,fără să iasă vreodată din cuvântul părinților,aceasta se întâlne...