„Nu poți controla vântul,
dar poți ajusta pânzele."
– H. Jackson Brown Jr.
EMMA
Iau în brațe ursul de pluș pe care-l așezasem lângă mine în cabină de la roată Ferris și cobor ,ajutată de Nicolas ca nu cumva să dau cu nasul de pământ .Ii zâmbesc și ridic mai mult jucăria pentru a putea vedea pe unde merg .—Ești sigură ca nu vrei să ți-l duc eu ?
—Sigură ,spun ,făcând pași mici .De unde să știe lumea ca l-ai câștigat pentru mine dacă nu-l țin în brațe ?
Îi aud chicotul în spatele meu cat timp de îndepărtăm de roata .Ochii mei țintesc câteva aparate cu gheață aliniate într-un colț al carnavalului și mă îndrept spre ele ,fără să-l aștept pe Nicolas .Niciodata nu sunt suficiente jucari de pluș .
—Ești pusă să lași carnavalul fără jucari ?intreaba amuzant .
—Sunt pusa să-ți golesc portofelul,îi spun ,ținând ursul cu celălat braț și arătându-i portofelul din mâna mea .
Îl luasem când m-a luat în brațe în toată Ferris curioasă de când avea să descopere ca nu-l mai are în buzunar .Zambesc Victoria sau,privindu-i reacția.Face ochii mari și primul instinct a fost să-și ducă mâna la buzunarul din spate al blugilor .
—Hoață mică ce ești,spune încet ,luându-l dintre degetele mele .Cand l-ai luat ?
—În roata .Acum îmi pare rău ,trebuia mai întâi să-ți i-au cardurile,s-au permisul,drept răzbunare.
Nicolas râde ușor și își bagă portofelul înapoi în buzunar, scuturând din cap amuzat.
— Noroc că nu ai avut timp să mă ruinezi complet, spune el.
— Ei bine, încă nu e prea târziu, răspund eu, dându-i un zâmbet ștrengăresc. Aș putea să mai găsesc câteva monede pe care să le investesc în jucării.
Nicolas îmi oferă o bancnotă de o sută din portofelul pe care tocmai îl scosese din buzunar.Isi înclina capul spre stanga,unde la doi pași de noi stă un aparat unde poți schimba bancnotele in monede .Ma uit sceptică la bucata de hârtie fără să întind mâna să o iau .
—Ai o sută de șanse să câștigi un sac de plușuri .
—Nicolas,sunt prea mulți bani ,protestez.
—Mai am destui ,prințeso ,răspunde ,zâmbind.
Iau bancnota nesigură ,îi dau să-mi ține ursul roz apoi mă îndrept cu pași mici spre aparat,sperând ca Nicolas se va răzgândi.Ma împinge ușor și oftând schimb bani .Ne umplem buzunarele cu monede apoi ne îndreptăm spre aparatele cu gheara.
CITEȘTI
Inimi în duel
RomanceViața nu înseamnă să aștepți ca furtuna să treacă ,ci să înveți să dansezi în ploaie. Emma Dawson este o fată simplă,ce-și trăiește viața la maxim cu fiecare ocazie .La locul ei ,fără să iasă vreodată din cuvântul părinților,aceasta se întâlne...