"Nimeni nu mă poate răni
fără permisiunea mea"
– Mahatma GandhiEmma
Nicolas Santos .Arogantul și grosolanul nostru Casanova, despre care toată lumea știa că aduce pericolul cu el la fiecare pas.
Chiar și aici, în club, părea că toți îl priveau cu teamă și admirație. Avea un fel de a conduce încăperea, la fel cum conducea liceul, fără a rosti un cuvânt. Era imposibil să nu observi cum banii și frumusețea sa atrăgeau fetele în jurul lui, ca niște fluturi la flacără. Petrecerile organizate de el și fratele său erau legendare - fiecare detaliu planificat perfect, fiecare invitat ales cu grijă.
Toate zvonurile, toate poveștile despre el păreau acum și mai reale. Nicolas era un magnet pentru probleme, dar și pentru admirație, iar faptul că era atât de aproape de mine m-a făcut să înțeleg de ce toți cei din jurul lui erau captivați și, în același timp, înspăimântați.
Îmbrăcat într-o cămașă neagră perfect ajustată pe corpul său atletic și o pereche de blugi de designer, Nicolas arăta impecabil. Părul lui negru era întotdeauna dezordonat , iar ochii săi căprui aveau o căldură periculoasă, care promitea că, după o noapte petrecută alături de el, viața ta nu va mai fi niciodată la fel. Brațele lui tatuate adăugau un aer de mister și rebeliune, atrăgând privirile și stârnind dorințe interzise.
Tot ce vedeam la el însemna pericol.
—Nu te-a învățat nimeni ca nu e frumos să te holbezi la persoane ?
Imi las capul pe spate pentru a-l putea privi,înălțimea mea de 1,65 fiind prea mică pe lângă el .Îi găsesc privirea rece a ochilor.Erau ca un abis întunecat, în care părea să se ascundă taine adânci și emoții încă neexprimate. Ochii săi emanau o întunecime înțepătoare, care pătrundea în adâncurile sufletului, fără să lase să se întrevadă vreo urmă de căldură sau compasiune.
—Toată lumea se holbează la tine ,îi răspund,încet de parcă mi-ar fi frică să-i vorbesc.
Își ia paharul de pe tejghea atunci când barmanul îl anunță ca e gata .Bea o înghițitură din alcoolul de culoarea chihlimbarului,fără să-și ia ochii de pe mine .
—Da,dar ma deranjează ca o faci tu ,mi-o întoarce,lăsând paharul jos .Nici nu ai ce căuta aici .
—Adică ?intreaba Liam ,făcându-l pe Nicolas să-și ia privirea de pe mine să se uite la el .
Aria ,gesticulează nebunește în spatele lui Santos,părând chiar puțin ofticata ca nu vorbește ea cu el .Din partea mea o poate face ,chiar nu vreau sa port conversați cu băieți atât de aroganți.Mai ales cu Nicolas Santos.
CITEȘTI
Inimi în duel
RomanceViața nu înseamnă să aștepți ca furtuna să treacă ,ci să înveți să dansezi în ploaie. Emma Dawson este o fată simplă,ce-și trăiește viața la maxim cu fiecare ocazie .La locul ei ,fără să iasă vreodată din cuvântul părinților,aceasta se întâlne...