„În momentele cele mai neașteptate, două inimi pot găsi o limbă comună, vorbind fără cuvinte, doar prin bătăile lor sincronizate."EMMA
Mă așez pe pat ,ținând strâns prosopul lipit de trupul meu și mă întind,trăgând pătura deasupra mea .Nicolas face același lucru,venind lângă mine și lăsând doar câțiva centrimetri distanță între brațele noastre.Io privesc,văzând cum își bagă mâna sub pătură și trage de prosop afară .
Casc ochi ,obraji prizând o culoare roșiatică arunci când mintea mea se gândește la lucruri nepotrivite.Ma întorc cu spatele la el ,așezându-mă mai bine pentru a încerca să dorm .
Îi aud chicotul și simt salteaua cum se mișcă sub greutatea sa .Inainte să-mi dau seama,brațul lui s-a așezat pe talia mea și ma tras spre el ,spatele meu lipindu-se de pieptul său tare .Aproape suspin când îi simt bărbăția în plină erecție lovi diseară de fundul meu prin prosop .Corpul mi-se încălzește automat iar inima bate mai tare .
Mâna lui se pune pe soldul meu și mă întoarce cu fața spre el .Ma uit la el cu ochi mari ,așteptând să văd dacă va continua dar nu face nimic ,doar mă privește cu o sclipire de dorință în ochii.
—Nicolas ?întreb încet .
—Ți-am spus ca nu fac nimic fără acordul tău ,răspunde,lundu-si mana de pe soldul meu și dându-mi o șuviță de păr după ureche.
—Accept tot ce ești dispus să faci .
—Nu cred ca mai vrei sa spui asta daca ai vedea ce îmi trece acum prin minte .
Zâmbesc și mă întind in față doar pentru a-i capta buzele într-un sărut .Imi mișc încet buzele peste ale lui ,nesigură și neștiutoare de ce ar trebui să fac .Degetele lui se împleticesc în părul meu ,adâncind sărutul și preluând controlul. Limba lui începe să exploreze cu atenție interiorul gurii mele, pătrunzând ușor și îmbinându-se cu a mea într-un dans senzual. Îmi deschid gura pentru a-i permite accesul, iar respirația noastră devine tot mai sincronizată, ritmică. Mișcările limbii lui sunt delicate, dar cu o intensitate care îmi trimite valuri de plăcere prin întregul corp.
Sărutul devine tot mai profund, fiecare atingere a buzelor și limbii lui provocând un fior care se răspândește de la buze până în vârful degetelor. Îmi simt inima bătând cu putere, iar fiecare mișcare a lui îmi adâncește dorința și intensifică plăcerea.
Rupe într-un final sărutul ,amândoi respirând greu .Ii zâmbesc și-mi întoarce gestul aplecându-se spre mine pentru a lăsa o dara umedă,de sărutări ,de la maxilar până pe umăr.Imi săruta fiecare centimetru de piele ,luând la un moment dat o bucățică între dinți și strângând-o până ce e sigur că-mi va ieși o vânate.
CITEȘTI
Inimi în duel
RomanceViața nu înseamnă să aștepți ca furtuna să treacă ,ci să înveți să dansezi în ploaie. Emma Dawson este o fată simplă,ce-și trăiește viața la maxim cu fiecare ocazie .La locul ei ,fără să iasă vreodată din cuvântul părinților,aceasta se întâlne...