꧁༺ Capitolul 8 ༻꧂

601 62 7
                                    

"Caracterul unui om se vede în felul în care tratează pe cei fără putere

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



"Caracterul unui om
se vede în felul
în care tratează
pe cei fără putere."

 
  NICOLAS

    Nici nu m-am deranjat prea mult să alerg după blonda impiediacata când a fugit nervoasă de mine .Atâta timp cat înțelege ca trebuie să fie la fel de invizibilă ca și până acum nu-mi pasă ce metodă folosesc,chiar dacă vărsarea alcoolului pe ea nu făcea parte din plan .

  Sunt întâmpinat de Grace atunci când ies din baie ,în spatele ei fiind micul ei grup de prietene.Le zâmbesc și dau să le ocolesc ,ne mai având chef sa vorbesc cu ele .Grace însă are alte planuri,punându-se în fața mea .Pune mâna de pieptul meu ,coborând încet în jos până aproape de betelia pantalonilor.

   —Unde ți-e cucerirea?întreabă în batjocură Grace ,fetele din jurul ei începând ca la comandă să radă .

   Mâna ei coboară mai mult până ce se află chiar deasupra umflături din pantaloni.Las privirea să cadă și îi prind încheietură înainte să mai facă și altceva.

     —Poate ar trebui să o cauți ,îi răspund,luându-i până de pe mine și plecând de lângă ea și minioanele ei .

   —La fel și respectul tău ,mormăi dar sper ca a auzit.

      Mă strecor printre adolescenți beți până la leșin care încă erau împrăștiați prin sufrageria mea ,ajungând în bucătărie .Imi zăresc fratele în colțul camerei,atingând și sărutând o fată care era cocoțată pe blatul de la bucătărie și zâmbesc,așezându-ma zgomotos pe unul dintre scaunele de la insula de bucătărie.

      Fata ridică capul panicata,desprinzându-se din sărutul adânc al fratelui meu .Diego se întoarce și el ,aruncându-mi o privire acidă.

   —Nu vezi ca suntem ocupați?

    —Văd și unde anume sunteți ocupați,îi răspund ,deschid ultima bere .Ce ar fi să continuați acesta zbenguială în altă parte?

    Fata  se dă jos de pe blatul de bucătărie,înainte să ca Diego să mai apuce să-și spune replica ,șoptindu-i la ureche ceva .

   —Bună Nico,spune mierlos spre mine .

    —Pentru tine e Nicolas si nu sunt interesat de orice ai avea tu în capul ăla sec ,îi spun tăios ,făcându-i semn din cap să dispară de aici .
 
  Pufnește,aranjându-și părul ciufulit și lăsându-l să atârne pe spate .Traversează bucătăria,mișcându-și șoldurile într-o parte și-n alta in rochia foarte scurtă pe care o purta.Amândoi avem ochi ațintiți pe fundul ei până ce iese din camera.

Inimi în duelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum