„În ochii lumii, ceea ce pare a fi simplu
adesea ascunde cele
mai complicate povești."NICOLAS SANTOS
Îmi e încrucișez mâinile peste piept,privind-o de sus pe blonda din fața mea care clipește dezorientată la mine înaintea sa se întoarcă și să o privescă pe prietena ei a cărui nume nu-l știu - nu ca m-ar interesa prea tare să-l aflu.Bruneta își ridică mâinile până aproape de umeri,spunând practic din semne ca e pe cont propriu.
Strâng din dinți,așteptând ca Emma să nu mai tragă atâta de timp.Nu aveam ceva prea serios de vorbit cu ea ,trebuia doar să clarific câteva chestii importante.Cum ar fi vorbitul cu prieteni ei despre cele întâmplate sâmbătă ,lucru care aș vrea să rămâne secret în continuare.
Elevi care au rămas în cătina s-au strâns in jurul nostru,rămâne noi doi în centrul atenției.Toata lumea știe ca nu vorbesc cu nimeni din liceu decât cu grupul meu restrâns sau cu fetele pe care se întâmplă să vreau să mă culc cu ele .Dar și asta e doar pentru o zi ,ca după seara respectivă nici măcar nu mai știu cum le cheamă,oricât de mult vor ele să mă bage in seamă.
Blonda ,se întoarce încet ,strângându-și degetele în pumn lângă trupul său acoperit de haine largi .Arata mai bine in rochia strâmtă de la club ,îi punea in valoare toate rotunjimile pe care nu cred ca știe ca le are având in vedere blugi și tricoul lung și larg de pe ea .Ochii săi albaștri îi întâlnesc pe ai mei și din privirea degustată pe care o are ,nu-i face plăcere sa se afle in situația asta .
Altele și-ar vinde și un rinichi pentru a le vorbi fără să doresc să le trag iar ea e dezgustată.Nici nu mă miră,având in vedere singuri doi prieteni pe care îi are și familia sa ciudată.
—Am oră si deja am întârziat,vorbește într‐un final.
Îmi dau ochi peste cap și mă apropii mai mult de ea ,făcând cercul minimalist de persone să șușotească.Ma aplec ,până ce buzele mele sunt la același nivel cu urechea ei .O simt imediat cum se încordează când las respirația mea să se lovească de pielea ei .
—Ori vi de bună voie cu mine ,spun încet ,făcând o mică pauză in care ea trage o gură mare de aer în plămâni.Ori te iau pe sus .
Îmi îndrept spatele,așteptând răspunsul ei .Cu coadă ochiului îl zăresc pe Diego,fratele meu ,rânjind la noi doi ,stand cu cotul pe umărul unui coechipier din echipa de fotbal.Ridic un colț al guri când blonda se lasă învinsă oftând.
—Voi ce stați aici ca popândăii?intreb ,plictisindu-mă să-i văd strânși în jurul meu .
O prind de încheietură pe Emma ,trăgând-o după mine până la ieșirea din cantină.Cand ajungem pe hol ,își trage mâna din strânsoarea degetelor mele ,oprindu-se pe hol .
CITEȘTI
Inimi în duel
RomanceViața nu înseamnă să aștepți ca furtuna să treacă ,ci să înveți să dansezi în ploaie. Emma Dawson este o fată simplă,ce-și trăiește viața la maxim cu fiecare ocazie .La locul ei ,fără să iasă vreodată din cuvântul părinților,aceasta se întâlne...