✨5.bölüm✨

58 26 58
                                    

Kalbimizi ele geçiren, onu dilediğince yönlendiren ve adına Aşk denilen bu meret; kişinin canını bu denli yaksa hatta kalbini zincire vursa dâhi kişinin kalbi inatla atmaya devam etmeli yoksa sonsuza denk duyguları bastırıp kalbi lal mı etmeli !?★

*ilahi bakış açısıyla*
  (Tejopota krallığı)...

››                                                                      ‹‹
BiR MÜDDET ZAMAN GEÇTiKTEN SONRA

Conroy Thorn'un peşinden süratle koşmaya devam ediyordu. Öte yandan krallarının mesajını alan Sheldon ve otis aralarında konuşuyordu.

Otis"Sheldon,kralın dediğini duydun mu? hemen harekete geçmeliyiz !" deyince Sheldon Otis'in susmayacağını bildiği için elleriyle ağzını kapattı.

Sheldon hâlâ eli Otis'in ağzında iken konuşarak "Otis bir dakika sesiz ol !!" dedi.

Otis arkadaşı Sheldon'un ağzındaki ellerini çekip "Ne oldu Sheldon ?"dedi.

Sheldon elleriyle su vadisinin orayı işaret ederek "Şu akarsu vadisine baksana orada birisi var taşlardan birine ayağı sıkışmış!"deyince aniden Otis kafasını arkadaşının gösterdiği yere çevirdi.

Sonra kaşlarının teki havalanarak "Bir dakika, bir dakika bu wensimolardan biri değil! Kesinlikle bizden biri olmadığına eminim.işte kralın dediği o woyi bu olmalı hadi Sheldon! hazır o woyi zor durumdayken onu biz yakalayalım!."deyip heyecanla Sheldon'a bakarak sözlerine ekleyerek "O woyiyi Yakaladığımız için kral Conroy'un bana eski krallığın lazerli keskin Katanasını verdiğini düşünsene..."dedi. Arkadaşı Sheldon ise arkadaşına şaşkınlıkla bakakaldı.

O kadar derdin arasında bu katana şuan çok önemli miydi!?

Sheldon ne derse desin değişen bir şey olmayacaktı çünkü Otis katana için âdeta deli oluyordu aklı fikri krallıkta bulunan lazerli katanadaydı. Ancak bu krallığa büyük bir yardımı dokunan kişiye verilmesi atalardan kalınan büyük bir gelenekti.

En son bu katananın sahibi olan Felix'ti. Âdeta krallık için kendini yerle yeksan etmişti. Hatta bir zamanlar bu saray içinde en yetenekli dövüşçüydü. Ödül olarak bu katana ona bahşedilmişti zamanında ama nedeni nedir bilinmez kısa bir süre sonra öldüğünü düşündüler. Katana tuhaf bir şekilde Tejopota tapınağına yakın kocaman derenin kenarındaki taşların arasında bulundu ama bir türlü Felix bulunamadı. Çok aradılar ne yazık ki ama Tejopota krallığında hiçbir yerde felix'in cesedi bulunamadı...

Sheldon otis'in hayallerini alaycı bir ifadeyle "Tabii, Tabii evet hatta bence Otis diyorum ki...  Hmm katana değil de kralımız Conroy, senin bu yardımseverliğinden dolayı kendisi kral olmayı bırakıp sana kral olma şerefini bahşeder yani o derece !! Çünkü dostum katana bu iyiliğe az gelir diye düşünüyorum(!)"dedi ama Otis arkadaşı Sheldon'un dalga geçtiğini gram anlamamıştı.

Otis ise sanki Sheldon onunla hiç alay etmemiş gibi rahat rahat konuşmaya devam etti "Haklısın dostum ben süperim ayrıca benim kadar olmasa da sen de süpersin dostum ve dediğin gibi kralımız bizi hediyelere boğacak
bir katana vermekle geçiştirmeye çalışmaz tabii ki ! hiç kral Conroy'a yakışır bir hareket değil! şimdi o woyi'yi nasıl haklıyorum izle de gör !!"dedi âdeta sanki sabah kahvaltıda yürek yemişti.

Sheldon arkadaşının sinir bozucu olmasına pek tabii alışıktı fakat bu denli sinir bozucu olmasına dayanabilir miydi bilinmez...

ÇAPRAŞIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin