YER DEĞİŞİKLİĞİ

140 14 41
                                    

*Hatırlatma*

"Deyip topu atmıştım. Bam ile bahçede oyun oynuyorduk."

*Hatırlatma bitmiştir*

"Bam topa doğru giderken arkasından uzun bir süre onu izledim. Yeontan ile de oynamak istiyordum ama uyuyordu. Hmm neyse."

"Bam geri gelip topu önüme indirirken koşmaya başlayıp etrafta oyun oynarcasına zıplamaya başlamıştı. Gerçekten çok şirindi. Yani Doberman cinsi bir köpeği ilk defa şirin bulmuştum. İmkansız dediğim şeyler oluyordu hep."

"Telefonum çalması ile cebimden çıkarmış ve koltuğa geçip oturmuştum. Taehyun'du. Aramayı onaylayıp kulağıma koydum."

Taehyun: ufaklık-

y/n: nerede kaldın Taehyun? Bir saattir seni bekliyorum.

Taehyun: açıklama yapma gereği duymuyorum.

y/n: iyi, bende seninle konuşma gereği bulmuyorum.

Taehyun: hey tamam tamam! Şakaya da gelmiyorsun.

y/n: beni ektin aptal. Ne yapmamı bekliyorsun?

Taehyun: bak ilgilenmem gereken birkaç şey çıktı. Ben seni akşam gelip alayım, ne dersin?

y/n: eğer yine gecikmeyeceksen kabul ediyorum.

Taehyun: gecikmem ufaklık. sonra seni ararım.

y/n: görüşürüz.

Taehyun: görüşürüz.

"Telefonu cebime koyup arkama yaslandım ve bahçede koşuşturan Bam'ı izledim. Aslında bir saat kadar önce Taehyun gelip beni buradan alacak ve birlikte gezmeye çıkacaktık ama aptal lordum gecikti."

y/n: Bam. Hadi gel.

"Dediğimde ayağa kalktım ve birlikte içeriye yürümeye başladık. Koltuğa yerleşirken arkama yaslandım ve yanıma yerleşen Bam'ın kafasını okşadım."

y/n: ya yerim seni Bam.

"Sanki dediklerimi anlıyormuş gibi kafasını kaldırıp elimi yalamıştı."

y/n: hm... Babanı çok özledim. Arayalım mı?

"Tepkisiz sadece yerinde otururken tefonumu aldım ve aradım. Ama açmadı. Hayal kırıklığı ile telefonu indirdim. İşi olmalı."
.
.
.
*3 gün sonra*

"Gözlerimi aralarken kollarımı havaya kaldırıp esnetmiştim. Hm... Müthişti. Asıl manzaram olan sevgilime baktım. Uyuyordu. Yastığın altından kollarını geçirmiş ve diğer tarafa dönüktü. Üzerindeki siyah t-shirt biraz havaya kalkmış ve bedenini gösterirken gülümseyerek yanına yaklaşmış ve saçlarına bir öpücük kondurmuştum."

"Ben bu adamı hak edecek kadar ne yaptım bilmiyorum. Tanrı'nın bana verdiği en büyük mucizeydi. Bütün acılarımı unutturuyor ve yanında kelebek hissi veriyordu."

"Küçük bir yaramazlık yapmak adına t-shirt'in ucundan tutmuş ve hafif çekerek elimi içine daldırmıştım. Vücuduna dokunurken elimi yukarılara doğru çıkarırken yavaş yavaş kıpırdamaya başlamıştı."

"Dokunarak daha yukarıya çıkmış ve göğsünü tutmuştum. Gülerken bir anda sıktığım zaman yerinden kıpırdamış ve bana doğru dönmüştü. Elimi t-shirt'in içinden çekerken Kook ise gözlerini kırpıştırmaya başlamıştı. "

J.Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin