VVVV Overlords, Four Vs, bądź zwyczajnie - Vees. Znana w praktycznie całym pentagram city, potężna kampania, jak same określenia mówią, licząca równo cztery osoby. Nie mieli problemów z wizerunkiem. Dzięki swojej mocy, jak i współpracy, zgarnęli dla siebie ponad pięćset dusz. Z każdą kolejną jedynie bogacili się w sławę jak i budzenie postrachu u szarych grzeszników.
Media były ich. Rządzili praktycznie każdą możliwą stroną internetową, co sprawiało, że to oni pociągali za sznurki.
Ah, jakie szczęście cię spotkało, że to właśnie ty byłaś jedną z ich członków.
Vivienne, czyli jedna z włodarzy należących do Vees. Zajmująca się głównie reklamowaniem nowości swojej firmy, jak i często pomagająca Voxowi przy prowadzeniu teledysków. Velvette również nie gardziła jej pomocą. Z uwagi na wręcz nierealnie piękne kształty dziewczyny, była ona idealną modelką do przymierzania zaprojektowanych przez grzeszniczkę kreacji. Z Valentinem nie łączyło ją dużo, jednak wciąż wystarczająco by się dogadywali. Z resztą, czy mieli wybór? Nie! Vees to jedność. Zasada "Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego" obowiązywała tutaj wiecznie, co nigdy nie ulegnie zmianie.
Z pozoru, demonica wiodła godne i szczęśliwe życie, jednak czy na pewno? Jak się okazuje, nie wolno oceniać książki po okładce.
-------
No dzień dobry misiaczki!
Tak, oto kolejny ff „Alastor x Reader” który jeśli widzicie oznacza, że jest już w pełni skończony.
Rozdziały będą pojawiać się co około 2-3 dni przed północą.
Chciałabym jeszcze dodać parę słów głównie dla moich stałych czytelników. Jeżeli dojrzycie drobne podobieństwa do „You Belong To me”, proszę się nie zdziwić. Robię ten oto ff jako lepszą wersję wspomnianego, jednak oczywiście nie będzie to dokładna kopia.
Zachęcam więc do przeczytania, oraz oczywiście zostawienia swojej złotej opinii w komentarzach. Buziaczki i do zobaczonka już nie długo <3
CZYTASZ
Alastor x Reader l Hazbin Hotel
RomanceA co gdyby członków Vees była czwórka? Vivienne (ty), czyli jedna z potężniejszych overlordów pewnego dnia postanawia zemścić się na odwiecznym wrogu swojej kampanii, Alastorze. Plan jednak nie do końca idzie tak jak powinien, a dziewczyna zaczyna m...