Ride it, slide it, bite it, get inside it
Come on, touch my body
I know that you like it, you can't hide it
Come on, touch my body
Harder, bigger, faster, longer, thicker
Come on, touch my body
I can see that you gettin' excited
Come on, touch my body
Treat me like a slut
Little dirty bitch, I love to fuck
Treat me like a slut
Little dirty bitch, I love to fuck
Treat me like a slut
Little dirty bitch, I love to fuck
Treat me like a slut
Little dirty bitch, I love to fuckKim Petras-Treat Me Like A Slut
Yeni bölüme hoşşşşşşşşş geldiniz bebeler. Nasılsınız bakalım, hemen şuradan oy ve yorumları alalım ve size keyifli okumalar dilerim.
Taehyung dakikalardır başında durmaksızın af dilemeye devam eden omegaya iç çekti
"Hoseok yeter artık sus. Özür dileme demiştim kaç defa neden hala dilemeye devam ediyorsun?"
"Olmaz ya senin başına bir şey gelseydi ne olacaktı? Kral kellemi alır sarayın girişine asardı!" İki eliyle başını sıkı sıkıya tutup korku içinde gözleri büyüdüğünde Taehyung onun bu şapşal hallerine güldü.
"Git artık hadi, uyumak istiyorum biraz daha. Katlanılacak gibi bir ağrı çekmiyorum çünkü." Diye mırıldandığında Hoseok üzgünce yüzüne bakmıştı.
"Hekimi çağırmamı ister misin bir daha? Belki ağrını alacak bir şeyleri vardır?" Dediğinde Taehyung başını salladı.
"Henüz gitti yanımdan biliyorsun. Eğer elinde bana yarayacak bir şey olsaydı verirdi değil mi? Belli ki yokmuş- of çok sıcak!" Eliyle boynunu yelledi.
"Majesteleri çabuk gelir umarım. Seni bu halde görmek hiç de iç açıcı değil çünkü." Taehyung arkadaşının hayıflanışına karşılık olarak gülmüştü.
"Suyunu başucuna koydum, sevdiğin meyvelerden de var yine de bir şeye ihtiyacın olursa zili çal tamam mı? Ben yine de ne olur ne olmaz diye yakınlarda olacağım bu sefer o yüzden için rahat olsun." Taehyung başıyla onayladığında Hoseok odadan çıkmış omegayı odada tek başına bırakmıştı.
Taehyung gözlerini kapatmış kendini uyumaya zorlamıştı. Ama bu sefer istediği şey pek de işe yaramamıştı. Vücut ısısı her bir saniye daha da artıyor onu zor duruma sokuyordu.
Avuç içleri karıncalanmaya, ağzı kurumaya, karnı kasılmaya, deliği kaşınmaya başlamıştı..
Kurdu deliler gibi deltasını arzuluyor, onun yanında olmasınız kendisiyle güzelce ilgilenmesini istiyordu.
Yorganın altında ayaklarını oynatıp burnunu eşinin yastığına yasladı. Derin nefesler çekerek kendini gevşetmeye çalışıyordu. Bir süre sonra yastıktaki feremonları neredeyse silinip gittiğinde kolları arasındaki yastığı yere doğru fırlatırcasına atmış yataktan hızla kalkıp kıyafet dolabına doğru ilerlemişti.
Tesadüf eseri aynada gördüğü yansımasıyla şok olmuştu. Normalin aksine ışık gibi parlayan sarı gözler o kadar dikkat çekiyordu ki bu haline ilk defa şahit olan omega şaşırmadan edememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Beauty And The Beast ○Taekook○
FanfictionOmegaverse × Mpreg × Yetişkin içerik Veliaht prens Jeon Jeongguk soğuk, acımasız, güçlü ve korku salan bir Deltaydı. Tahta geçmesi içinse evlenmesi şarttı. Annesinin topladığı omegaların arasında gözüne çarpan sarı saçlı omega Kim Taehyung'u eşi ol...