-15- Will You Be Mine Special Servant?

2.2K 219 29
                                    

I could be a better boyfriend
I don't need to tell you twice
All the ways he can't suffice
If I could give you some advice
I would leave with me tonight
The universe must have divined this,
mmm,mmm
Ladies first, baby, I insist
I could be a better boyfriend than him
I could do the shit that he never did
Up all night, I won't quit
Thinking I'm gonna steal you from him
I could be such a gentleman
Plus all my clothes would fit

Dove Cameron- Boyfriend

Merhaba limonlu şekerlerim nasılsınız bakalım? Yeni bölüme hoş geldiniz diyorum ve yeni karakter kilidinin açıldığını da belirtmek isterim. Keyifli okumalar dilerim. Oyları alalım şuradan.


Jeongguk eşinin odaya çıktığını duyduğunda içinde merak tohumları filizlenmişti. İçeri giren kızla gözlerini masadan çekip üzerine dikmişti. Isabell'in yüzüne gülümseyerek baktığını gördüğündeyse merakı şüpheye dönmüştü.

Hemen odaya gidip eşine bakmak istiyordu ama içinde olduğu durum buna pek de izin vermiyordu. Eğer şimdi kalkacak olursa misafirlerine saygısızlık yapmış olacak ve babasından çok da ufak sayılamayacak bir ceza alacaktı. Bunun için birazcık saha sabretti.

Masadaki konuşma bittikten sonra ayağa kalkıp koşar adımlarla Taehyung'un odasına doğru gitti. Kapıyı tıklatıp içeriden ses gelmesini bekledi bir süre. Beklediği ses gelmeyince kapıyı açıp yavaşça içeri girdi.

Yatakta uyuyan bedeni gördüğünde az da olsa rahatlamıştı. Ses çıkartmadan odadan çıkıp aşağı indiğinde girişte duran kızı gördüğünde kolundan tutup köşeye çekti.

Lafı hiç dolandırmadan direkt olarak söze girdi. "Ona ne söyledin?" Sorusuyla Isabell sahte bir şaşkınlıkla kaldırıyor kaşlarını.

"Kime ne söyledim?" Delta kızın bu sahte hareketlerine karşı dişlerini sıktı.

"Aptalı oynama omega, Taehyung'a ne tür yalanlar saçmaladığını anlat yoksa buradan sağ çıkamazsın." Jeongguk'un ciddiyetine karşı omega sertçe yutkundu.

"Hiç bir şey söylemedim, üç beş şeyle bu hale geldiyse bu onun acizliğinden kaynaklıdır." Delta içindeki öfkenin git gide daha da kabardığını hissederken kurduyla yer değiştirmemek için üstün bir çaba sarf ediyordu.

Çünkü biliyordu ki eğer kurduyla yer değiştirirlerse, o kız buradan hiç bir şekilde sağ çıkamazdı.

"Sen-"

"Isabell, hadi gidelim kızım araba bizi bekliyor. Majesteleri bu geceyi bize ayırdığınız için minnettarım, bunu daha sık tekrarlayım." Kral gülerek adamı onaylarken Jeongguk ikilinin ayrılışını izledi.

Öfkeyle soluyup parmaklarıyla burun kemerini sıkıp sakinleşmeye çalıştı. Jeongguk eşinin odasına gidip kapıyı ardından kapattı. Büyük yatakta yanına yatıp omegasının güzel yüzünü sevdi.

Taehyung yanağında hissettiği dokunuşlarla adını mırıldanırken kirpikleri titredi. "Uyu güzelim." Deltanın fısıltısıyla henüz açılmamış olan uykusuna geri dönmüştü.

The Beauty And The Beast  ○Taekook○Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin