Etkiler herkesi, nefesi keser kesin
Benim herkesi, o da benim herkesim
Serseri bi' çocuğum, o ise prensesim
Bana değil, ona ait artık her kesimim
Penisim, göğüsüm, omuzum ve yüzüm, hüznüm, gülüşüm
Bi' düşün düşüşü üzerine üşüşür
Soğuk, küçük kıçım kaldırımlarla öpüşür
Nefesim daralıyo' ondan bir gün ayrı kalsam
Karabulut çöküyo' ondan bir gün ayrı kalsam
Işığı göremiyo'm, dört duvar içine kapanıyo'm
Kafamı sikin eğer olur da bir gün ayrılırsam
Farklı oysa
Aqtaii-HerkesimÇok beklediğiniz o kavuşma ve son bölüm karşınızdadır şekerler 😪. Bırakıyorum yazarlığı yazamıyoruma artık bokunu çıkarttım valla, ahem neyse. Keyfili okumalar dilerim;)
"Günaydın hezaren güzelim."
Taehyung gözlerini açar açmaz karşısında gördüğü adamla kesik bir nefes aldı.
"Jeongguk.." Karşısındaki bedenin gerçek olup olmadığını teyit etmek istermişçesine elini ona doğru uzattı omega.
Delta yüzündeki içten gülüş eşliğinde eşinin kendisine uzattığı eli tutup dudaklarına götürüp öptü usulca.
"Gerçeksin.. Gerçekten buradasın, değil mi?" Yatakta yavaşça doğrulup kollarını özlemden kavrulduğu adamın boynuna doladı.
"Gerçekten buradayım bebeğim, geldim." Diye fısıldayarak kollarını eşinin küçük bedenine sardı sıkıca. Yüzünü boynuna gömüp ciğerlerini hasret kaldığı o kokuyla doldurdu.
"Seni o kadar çok özledim ki.. Bir ara özlemden öleceğimi sandım Jeongguk. Bir daha sakın beni bırakıp gitme!" Boynundaki kollarını sıkılaştırırken bağırdı sarışın çocuk. Jeongguk eşinin bu haline güldü.
"Tamam küçük kaplanım, gitmem bir daha." Dediğinde Taehyung boynundaki kollarını çözüp deltanın yüzüne baktı. Jeongguk da aynı şekilde omegasının gözlerine bakıyordu. Öyle derin bakıyordu ki Taehyung eşinin gözlerinin usulca siyahtan mora dönüşüne şahitlik etmişti.
Acelesiz hareketlerle deltasının kucağına çıkıp kollarını yeniden boynuna sardı omega. Başını hafifçe yana doğru eğip yüzüne doğru yaklaştı. "Delta." Diye fısıldadı aralık dudaklarından. "Benim deltam." Jeongguk'un kurdu eşinin dudaklarından dökülen hitapla hırıltılı bir sesle gözleri önündeki, öpülmeyi bekleyen dudaklara atıldı.
Taehyung parmaklarıyla eşinin ensesindeki saçları çekiştirirken bir yandan da hırçın hareketlerle dudaklarını sömüren eşinin hızına uyum sağlamaya çalışıyordu.
Omeganın soluklanmak adına durup geri çekildiği esnada delta sabırsız bir şekilde aralarındaki milimlik boşluğu yeniden kapattı.
Taehyung hırçın öpüşmelerine devam ederken farkında olmadan eşinin kucağında ileri geri sürtünmeye başlamıştı. Jeongguk gırtlağından yüksek boğuk inlemeyle ellerini omegasının kalçasına atıp sıktığında Taehyung'un beli gerilmiş, istemsizce vücudunu öne çıkarmış, göğüslerinin çarpışmasına sebep olmuştu.
Deltanın koca elleri küçük bedenin sıcak teninde durmaksızın turluyor, henüz keşettiği noktalara özenle dokunuyordu. Hareketleri oldukça hırçın, özlem dolu ve bir o kadar da nazikti. Eşinin tenine değen elleriyle omeganın vücut ısısı artmaya devam etti. Soluklanmak için geri çekildiklerinde delta omegasının gözlerine baktı. Elini yanağına çıkartıp usulca okşadı bulunduğu bölgeyi.
"Çok güzelsin omegam. Öyle güzelsin ki aklımı başımdan alıyorsun, nefesimi kesiyorsun. Sen yanımdayken düzgün düşünemiyorum. Zihnimden geçen tek şey sen ve senin güzelliğin oluyor daima, hezaren güzelim." Dudaklarını Taehyung'un boynuna sürtmüş, kokusunu içine çekmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Beauty And The Beast ○Taekook○
FanficOmegaverse × Mpreg × Yetişkin içerik Veliaht prens Jeon Jeongguk soğuk, acımasız, güçlü ve korku salan bir Deltaydı. Tahta geçmesi içinse evlenmesi şarttı. Annesinin topladığı omegaların arasında gözüne çarpan sarı saçlı omega Kim Taehyung'u eşi ol...