Je t'adore (in the club)
I want to fuck a puddle, give that kitty cuddle
Kilo Halo'd Angel, fuck me slow and subtle
Don't you wanna taste it?
Just to get it started
Virtuistic patience
Take it 'cause you earned it
Bling, bling, bling, bling, bling
I like chains on chains
Blood stain stained my ring, just a little bump
Touch me where you need to, I can give you more
Bodies on the floor, just breathe (ah), breathe (ah)Amaarae-Angels in tibet
Yeni bölüme hoş geldiniz şeker çocuklarım. Küçük bir uyarı yapmak isterim ki bu ficime biraz geç gelebilir bölümler bunun için şimdiden kusuruma bakmayın. Oy vermeyi unutmayınız, keyifli okumalar dilerim şeker çocuklarım.
♔
Yavaşça gözlerini araladı omega.
Vücudu yine alevler içindeydi.
Cayır cayır yanıyordu, ateşler içinde.
Beline dokunan ellerle baygın bakışlarını aşağıya indirdi.
Yine o rüyayı görüyordu.
Teninde dolaşan büyük ellerle dudaklarını dişledi. Belindeki el bedeninde yukarı kaydı. Göğsünün üzerinde durup pembe noktayı iki parmağı arasında sıkıştırdığında omega yüksek sesle inledi.
Sanki hassas noktalarını biliyormuş da ona göre hareket ediyormuş gibiydi.
Omega ellerini göğsünün üzerindeki büyük elin üzerine koydu. Üzerindeki beden omeganın iki kolundan da yakalayıp bileklerinden tutarak başının üzerinde birleştirdi.
"Yaramazlık yapma küçük omega." Diye fısıldadı kulağına. Taehyung dudaklarını dişleyip başını salladığında üzerindeki beden burnundan nefes vererek gülmüştü.
Başını eğerek dudaklarını pembe tepeciğin üzerine bastırdığında omega şehvetle inledi. Beli havalandı, yatakla olan temasını kesti.
Sıcak dil umursamazca sert hareketlerine devam etti. Taehyung dayanamadığını hissettiğinde konuşmaya çalıştı.
"Y-yeter artık dayanamıyorum!" Çığlık atarcasına konuştuğunda göğsünün üzerindeki dil geri çekilmişti. Omega üzerinden kalkan bedenle rahatlarken bileklerinin serbest bırakıldığını hissetmişti.
Karanlığın örttüğü çıplak bedene çevirdi bakışlarını. Yine yüzü görünmüyordu.. Elini uzattığında karanlıktaki adam parmaklarının iç içe geçmesini sağladı.
"Ne istiyorsun küçük omegam, söyle bana." Taehyung adamın kurduğu sahiplik barındıran cümleyle titrerken sertçe yutkundu.
"Yüzünü.. Görmek istiyorum." Diye fısıldadığında küçük bir kıkırtı sesi doldu kulaklarına.
"Senin emrin, benim arzum omegam." Taehyung'un gözleri şaşkınlıkla büyüdü. Adamın yüzünde ki karanlık yavaşça silinmeye başladığında gözlerini kıstı ve açığa çıkan yüze baktı.
Gördüğü simayla az kalsın şaşkınlıktan küçük dilini yutacaktı.
"Jeongguk.." Diye şaşkınlık dolu ifadeyle mırıldandığında delta gülümseyip omeganın üzerine doğru eğildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Beauty And The Beast ○Taekook○
FanfictionOmegaverse × Mpreg × Yetişkin içerik Veliaht prens Jeon Jeongguk soğuk, acımasız, güçlü ve korku salan bir Deltaydı. Tahta geçmesi içinse evlenmesi şarttı. Annesinin topladığı omegaların arasında gözüne çarpan sarı saçlı omega Kim Taehyung'u eşi ol...