Wrap me in your skin and bones, yeah
You're electrical
Oh, Im gonna lose control, yeah
As you pull me close
Wrap me in your skin and bones, yeah
You're electrical
Oh, Im gonna lose control, yeah
As you pull me closeDavid kushner- Skin and Bones
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız. Keyifli okumalar dilerim.
♕
Yüksek sesli müzik, dans eden insanlar ve onları izleyen Taehyung.Henüz bir kaç dakika önce kral tahtını oğluna vermek için söz vermişti. Taehyung da kral ile tanışmıştı.
Kral ve kraliçe sağ ve sol taraflarında dururken Taehyung ve Jeongguk onların arasında oturuyorlardı.
Taehyung'un gerginliği uçup gitmiş yerine neşe gelmişti. Büyük bir merakla etrafını ve insanları inceliyordu. Jeongguk ise onun aksine alışık olduğu bu görüntü karşısında iç geçirip salondan çıkıp gitmemek için kendini zor tutuyordu.
O hiç bir zaman şenliklerden hoşlanmamıştı. Kendi düğünü olsa dahi..
Askerinin yanına gelip kulağına bir şeyler fısıldamasıyla başını sallamış ayaklanmıştı. Önce sağında oturan babasına, sonra solunda oturan annesine ve yanında oturan eşine döndü.
"Kraliçem, Kralım, sevgili eşim. Çok saygın müsaadenize sığınarak önemli bir işimin çıktığını ve yanınızdan ayrılmam gerektiğini söylemek durumundayım."
"Bir sorun yok değil mi?" Annesinin endişeli sorusuyla başını iki yana salladı.
"Hayır, ufak bir sorun sadece hemen hallederim. Merak etmeyin." Oğlunu onayladığında Jeongguk yanlarından ayrılmadan önce son kez eşine bakmış ve askerinin peşinden ilerlemişti.
Taehyung geceyi birlikte geçiremeyecek olmalarına üzülürken yanında oturan kraliçenin elini tutmasıyla üzgün bakışlarını ona çevirdi.
"Asma suratını oğlum, bunlar normal şeylerdir. Çok bile durduğunu söyleyebilirim. Jeongguk'un her zaman işi olur, merak etme birbirinize alıştığınız zaman sana zamanından ayıracağına eminim." Kraliçenin kendisine sarf ettiği moral cümlelerine gülümseyip başını salladı.
Umarım öyle olur diye içinden geçirmeden edemedi.
Düğün şenliği gece yarısına kadar sürmüştü. Ve Jeongguk hala gelmemişti.
İnsanlar yavaş yavaş dağılmaya başlarken Taehyung yorgunlukla başını arkaya yasladı. Sinir, stres heyecan ve saatlerce ayakta kalmanın yorgunluğu şimdi kendisini göstermeye başlamıştı.
Herkese veda ettikten sonra hizmetçiler etrafı toplarken kral ve kraliçe de salondan çıkmışlardı. Taehyung ezberinde olan yoldan odasına doğru ilerlemeye başladı.
Yavaşça kapıyı itip içeri girdiğinde odada kimse olmamasına karşı rahat bir nefes aldı. Derken kapının çalınmasıyla ve bir anda içeriye doluşan hizmetçilerle neye uğradığını şaşırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Beauty And The Beast ○Taekook○
FanficOmegaverse × Mpreg × Yetişkin içerik Veliaht prens Jeon Jeongguk soğuk, acımasız, güçlü ve korku salan bir Deltaydı. Tahta geçmesi içinse evlenmesi şarttı. Annesinin topladığı omegaların arasında gözüne çarpan sarı saçlı omega Kim Taehyung'u eşi ol...