Yorum bırakıp beni motive eden herkese teşekkür ederim ꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡
Bu aradaaa 1K olmuşuuuuuuzzz yuppiiiYeni bölüm için oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfem
[|━|]
Siz; Selam
ArmoniGym; Merhabalar efendim. Bilgilerin gizliliğini korumak için mesajlar konuşmadan çıkıldığında siliniyor. Şikayetiniz nedir?
Siz; Şikayetim yok... Birazdan arkadaşım gelecek, bıraktığı şeyi Aram beye ulaştırmanızı istiyorum.
ArmoniGym; Kusura bakmayın efendim, biz kargo şirketi değiliz.
Siz; Ulan
Siz; Taşımasını biz yapacağız. Sen sadece çıkarken abi paket var diyeceksin.
ArmoniGym; Şikayet veya öneriniz var mı efendim?
Siz; Patronunu çağır bana
Siz; Bu kez gerçek patronu çağır!
Siz; Geçen sefer patron diye Aramla konuşmuşum
ArmoniGym; Siz Gece Kuşu musunuz?
Siz; Hasss buradan kendi adımla konuşuyorum, hay aklımı ya
|Gönderilmedi|Siz; Ayrıca bu herif beni nasıl tanıyor?
|Gönderilmedi|Siz; Gece Kuşu? O ne demek?
ArmoniGym; Afedersiniz, kafam karıştı.
ArmoniGym; İsminiz neydi?
Siz; Talya
Siz; Aram'a Talya derseniz o anlayacaktır.
Siz; Lütfen paketimi ulaştırın
Anında konuşmadan çıktığımda Asil'e bakıp "Koş" dedim. "Aram çıkmadan hemen bırak resepsiyona"
Asil poşeti alıp çıktığında arkasından heyecanla bakıyordum. O günden sonra Aramla yüzyüze gelme ihtimalinden bile kaçıyordum. Kucağına atlamış, siyah tişörtüne makyajımın fotokopisini çıkarmıştım. Üç gün geçmişti ama hala çok utanç verici.
Bu üç günü Asil'in burnundan kesinlikle getirmiştim. Aptal çocuk bizim konuştuğumuzu görünce duvara yaslanıp izlemeye başlamış sonra cebindeki kumanda duvarla sıkışınca araba çalışmış. Şaka gibi...
Bir diğer konu ise Gece Kuşu yani anonim olmam. Ben ilk konuşmamızdan sonra bayağı bir umutsuzluğa kapılmıştım ama Aram birden açılmıştı.
Öyle hoşuma gidiyordu onunla özgürce konuşabilmek. Lakin konuşmak kadar görmek de istiyordum. Bu üç günde Magentaya asla gitmemiştim ve çok özlemiştim. Onun o dumanlar içindeki puslu görüntüsüne kapılmayı deli gibi istiyordum.
Aracın kapısı birden açıldığında daldığım yerden kurtularak Asile döndüm hemen. "Ne yaptın?"
Bana kibirli bir gülüş sunduğunda "Sence" dedi. Tabiki yapmıştı. Bomba imha etmiş gibi büyütmeye gerek yoktu. Öyleyse neden kalbim pimi çekilmiş bir bomba gibi?
Uzanıp kollarımı arkadaşımın boynuna sararken "Teşekkür ederiim." diye mırıldandım içtenlikle.
Saatlerin ardından hava karardığında Magentaya gitmek için hazırdım. Üstüme her zamanki pileli etekli elbiselerimden askılı, uzun tül kollu, beyaz olanı seçmiştim. Minik beyaz çantama gerekli eşyaları sıkıştırırken Asil'in serzenişini duydum. "Talyaaaağ! Gitmeyeceğim ha, az kaldı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİTNESSCI +18 • TEXTİNG
ComédieGece Kuşu; Bunları düşlerken kendime dokunamamak ne kadar zor biliyor musun? Gece Kuşu; Karnım ağrıyor olsa daha kolay olurdu belki de Gece Kuşu; Göğüslerim öyle hassaslaştı ki sütyen takamadım. Gece Kuşu; Bak Aram yazıyor... Aram; Dur Gece Kuşu;...