otuz iki: hain görümce

89 11 7
                                    

Hellüü

Ladies and gentlemen

Bölüme oşşgeldiniz (malesef düzenleyemedim ama hatam varsa süleyiverin)

Medaydaki şarkı🤌🏽 Asil tavsiyesidir şdnzhspsld

Oys ve yorumss bırakınuss

[|━|]

Koku hafızasının taşıdığı anlar kolay kolay unutulmazmış. Şu zamana dek onun kokusuna bir tasvir bulamamıştım, hâlen de öyleydi. Lakin ikimize ait olan bu uyumu unutacağımı hiç sanmıyordum.

Kollarım ve bacaklarım sımsıcacık bir gövdeye sarılırken oldukça rahat bir pozisyondaydım ve hiç bozasım yoktu. Pek değerli sevgilim ise ısrarla beni yatağa itmeye çalışıyordu. Daha da karşı gelemeyerek kendimi bıraktığımda ayrılmıştık, gözlerimi açacak olsam tip tip bakardım ancak yalnızca kaşlarımı çatmıştım.

Bir süre sonra yüzüme bir yağmur gibi damla damla düşen öpücükler son durakta, dudaklarımda durduğunda minicik bir öpücük bırakıp tamamen uzaklaştı. Masa başına para bırakıp gitmezse iyi.

Ben tatlı uykuma, yanımdaki yastığını çekip sıkı sıkı sarılarak devam ederken odanın kapı sesini işitmiştim. Yanımdaki yokluğu beni huzursuz ederken belki tuvalete gitmiştir diyerek uyumaya çalışmıştım lakin ben döndüm, döndüm, döndüm yerimde. O gelmedi. Bi sıçış bu kadar uzun süremez.

Usulca gözlerimi araladığımda çat diye yüzüme çarpan günışığına sevgimi yollayarak hızla yerimde doğrulurken hissettiğim acıyla donup kaldım öylece. Avuç içlerim kasıklarıma giderken sızısıyla dudaklarımı dişlemiştim. Zevk anındayken hissedememiştim fazla; hızlı, acele, tekrar edelim tarzında kelimeler söylemiştim ama baklavalı pastam asla dinlememişti. İyiki dinlememiş, yoksa götümüzün üstüne oturamazdık falan.

Akşam banyodaykenki diretmelerime ve dokunuşlarıma rağmen ısrarla neden ikinci turu reddettiğini şimdi çok iyi anlayabiliyordum.

Az öncenin aksine yavaşça yataktan çıkıp yürümeye başladığımda göz ucuyla dağınık ama temiz yatak çarşaflarına baktım. Çimen gözlerine piknik yaptığım sevgilim beni keseleyip durulanmam için duşta yalnız bıraktığında muntazam bir hızla odayı toplamıştı. Üstüne yerler de çamaşır suyu kokuyordu.

Kapı kolunu indirip odadan çıktığımda sola, merdiven tarafına geçtiğimde bir kova detarjanlı su ve içinde bir bez ile karşılaştım. Bakışlarım anlamak istercesine basamaklara düştüğünde zeminin yer yer ıslak görüntüsü daha henüz temizlendiğinin göstergesiydi. Temizlik hastası olabilir mi? Geçen sefer deri koltuğu ağlatıyordu si- silmek, evet. Sile sile ağlattı koltuğu.

Aşağıdan gelen tıkırtılarla bedenim komut almış gibi basamakları inerken yürümek ilk an ki gibi zor değildi. İpini imanıma kadar sıktığım eşofmanın paçaları ufak ufak yeri süpürüyor, kollarından bir türlü elimi çıkartamadığım sweatshirt ise beni sıcacık yapıyordu.

Merdiveni bitirip salon tarafına geçtiğimde direkt gördüğüm koltuk ile durdum. Tertemizdi. Etraf oldukça simetrik bir şekilde derli topluydu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 15 hours ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FİTNESSCI +18 • TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin