on altı: kartal kanatlarını açmış uçuşa hazır

579 34 25
                                    

Dayanamadım yazıverdim bölümü

De

Ben önceki bölümü bitirdiğimde bu bölümü çok eğlenceli ve komik hayal etmiştim birazcık şey oldu... Hot🔥 ama çok azıcık 🤏🏻

Bölümü kontrol etmedim ama zaten kitap bittiğinde düzenleyeceğim

Neys basla hadi

[|━|]

Pek saygıdeğer Müslüm bey çalgı çengisiyle telefonumda bir döngüye girmişken oturduğum kaldırım taşında ona eşlik etmeye çalışıyordum ama adam beni beklemiyor kıçına motor takmış gibi söylüyordu. Elimde tuttuğum şişeyi dudaklarıma götürdüğümde büyük bir yudum alıp ucunu mikrofon gibi ağzıma tuttum. "Kaç geceğ ağladıığm böyle gizliceeeğğğhhııı hıığğğğ"

Görüşüm körleştiğinde kıyafetimin kolluğuna gözlerimi sildim. Ellerime baktığımda bembeyaz kumaşta tek leke yoktu. Paramın her kuruşu helal olsun, maskaram zerre akmamıştı.

Kim bilir kimler var şimdi kalbinde
Sen beni unuttun çoktan belki de

Şarkının can alıcı kısmı girdiğinde an'a geri döndüm. Beni o güzel sözleriyle kandırmıştı. Şimdi gecelere akıyor pezevenk.

Sallana sallana şarkıyı söylerken biraz dilim sürşüyordu ama şuan dert edeceğim son şey bile değildi. "Kaç kadeh kırıldığğğıı sarhoş gönlümdeee, bir tüllü kendimi avutamadığğıımm"

İnsanlar deli görmüş gibi bana bakarken omzumda hissettiğim bir baskıyla umursamazca başımı çevirdim. Ve nefes nefese, yüzü kan ter içinde kalmış bir Aram ile karşılaştım.

"Talya..." diyerek rahatlamış bir ifadeyle gözlerini kapattığında soluklanıyordu. O anda arkadan bir genç koştura koştura geldiğinde "Abi müziği açabilir miyiz? Müşteriler şikayet ediyor, patron bir sor dedi." diye sormuştu.

Aram çocuğa ters bir bakış attığında pek kibar bir cümle etti. "Ne halt yapacaksanız yapın"

Baklavalı çöreğimin güzelim gözlerine bakarken içimde şelaleler aktığını hissediyordum sanki. Sonra aklıma bizi aldattığı geldi birden. Şelaleler gözlerime taştı. Gülümser ifadem düştüğünde kollarımı dizlerime dolayıp çenemi de üstünü yaslamıştım.

Aram anlamaz ifadelerle yanıma oturduğunda ilgiyle yüzümü izliyordu. "Bak ya, yine mi ağlıyorsun sen?"

Bakmadım ondan yana. Ağlardım. Ona ne!

Yüzünü görebileceğim şekilde karşıma getirdiğinde "Talya ağlama öyle boncuk boncuk, ne yapacağım ben? Dayanamıyorum." dedi. Büyük nasırlı ellerini yanağıma koyduğunda buz gibi parmaklarına göz yaşım düşmüştü. "Hem bunlar nasıl göz yaşı, koca koca?"

Ha benim göz yaşım da çirkin yani. "Sanane. Ayrıca niye buradasın sen? Git o aldattığın karılara." dediğimde son cümlem trip amaçlı olsa bile içimi yakmıştı.

Yanımda tuttuğum şişeye büyük yudumların hayalini kurarak uzandığımda benden önce birisi aldı, Aram. Sinirle yüzüne baktığımda "Ne aldatması ne karısından bahsediyorsun acaba? Yok öyle bir şey." dedi.

Nasıl yoktu görmüştüm ben. "Gördüm, senin gibi yeşil gözlü biriyd-" derken aklıma dank edenle durdum. "Aram?"

"Hııı" diye bir ses çıkardı ilgiyle yüzümü izlerken.

"Gözlerim yeşil değil diye mi sevmiyorsun beni? Bakıp nefesini kesecek yeşil gözlerim yok diye mi?" Ağlayabilirdim. Benim gözlerim neden yeşil değildi amk! Genetiğime sıçayım.

FİTNESSCI +18 • TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin