otuz bir: ayık olmam lazım (++18)

329 14 22
                                    

ARKADAŞLAR SİZE Bİ HABERİM VAR

FİNAL YAKLAŞIYOORRR

ÇOK HEYCANLIYIMMMM
(ilk kitap finalim olcakkk... 🤧)

Bölüme geçmeden ★'ı parlatmayı unutmayınızzzzz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüme geçmeden ★'ı parlatmayı unutmayınızzzzz

[|━|]

Aram Atakan

Bu bana verilen sikten bir isim.

Ozanın babam olduğunu kabul etmem konusundaki diretmeleri sonucu bir sahtekarlık. Eşinin çocuğu olduğum için rızam olmadan beni kütüğüne geçiremezdi. Bu yüzden sahte olduğuna emin olduğum bir belge çıkartmış, hem ismimi hem soyadımı değiştirmişti.

Ama ona kinimin sebebi yalnızca bu değildi.

Annemin beni kovduğu o evde bir şeyler oluyordu. O sik kafalı herifin yokluğumu fırsata çevirerek hâlâ annemi dövüyor olabilir mi düşüncesi uykularımı kaçırıyordu. Bir saniye izin vermezdim annemin ve kardeşlerimin o evde olmalarına lakin engelim annemdi. Ozanın onu benimle tehtit ettiğine de emindim.

Bir kısır döngü olarak çözemeyeceğim bir düğüm olmuştu ve kesip atamazdım da.

İki işte çalışmak ve Ozanın sik sik hareketlerini anlama çabalarım son bir kaç gündür ruhen ve fiziken çok yormuştu beni.

Magentada çalışmamı sürdürmemin sebebi ise hep Talyaydı. Bir kış gecesi göz göze geldiğim ve gözlerimin ondan başka herşeye kör olduğu bir gündü. Lakin şuan herşeyimiz oturmuş ve sevgili olmuşken bile orayı bırakamıyordum. Mekanın sahibi yaşlı bir amcaydı ve oğlu asla ilgilenmiyordu. Kendimi bir anda oğlu işleri istemediği için onun bütün yükünü üstlenirken bulmuştum. Bir kaç zaman öncesindeyse çalışan olarak sorumluluklarımı yapamadığım için tapusunu üstüme almış, restorana da işçi alımı talep etmiştim.

Kısacası sadece bir dur demek istiyordum hayatıma. Biraz bekle. Nefes alayım. Omuzlarımın geniş olması ağır yüklerin sırtımı kambur etmeyeceği anlamına gelmiyordu çünkü.

Sonra bir şey oldu.

Boktan geçen bir gecede beni rahatsız eden kişinin o olduğunu, onunda benimle konuşmaya çabaladığını öğrendim.

FİTNESSCI +18 • TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin