yirmi beş: bir tutam kıskançlık

448 35 7
                                    

Bölüm biraz geç geldi biliyorum ama şu sıralar mentalim ciddi manada iyi değil. Bölümü de hayal ettiğim şekilde yazamadım zaten...

Ancak bu kadar oldu umarım beğenirsiniz

Oy ve yorumu eksik etmeyin plss

[|━|]

Ahh!

Sinirden çatlayacaktım!

Yelloz kadın!

Hocam hocam diyerek baklavalı çöreğime sulanıyordu.

Asil ile akşam üstü armonigym salonuna gelmiştik. Asil indiğini söylediği ama bence oldukça normal görünen kasları için ağırlık çalışıyordu. Gerçi şuan çıkış vakti geldiğinden üstünü değişmeye gitmiş beni bu berbat görüntüyle başbaşa bırakmıştı. Huysuzca göğsümde bağladığım kollarımı sıkılaştırırken o ikisine bakmamaya çalışıyordum.

Lakin yellozun tekinin salonun boşalmış olmasından güç alarak kollarını her yukarı kaldırışında sanki şey ediyolar gibi inlemesini görmezden gelmek epey zordu. "Ahhh hocamm, çok zor."

Aram kadının baş ucunda bekliyorken uyuz olmuş bakışlarımla karşılaştığında hemen gözlerini kaçırdı. Kadının inleye inleye kaldır(!)amadığı ağırlığı tek eliyle çekip yerine taktığında "Sizi çok zorlamayalım öyleyse Yıldız hanım, zaten setiniz bitmişti." diye kadına oldukça nazik şekilde git mesajı verdi.

Kadın yattığı yerden doğrularak omzuna dokunduğunda "Ben çok iyiyim. Hazır sizi tek bulmuşken biraz daha çalışmak isterim." dedi, ardından yanlış bir şey demiş gibi çekinerek ekledi. "Yani müsaitseniz tabi."

Haspam.

Tırnaklarımı oturduğum deriye batırdığım sıra Aram'ın yeşiller beni bulmuştu. Ne var dercesine çenemi kaldırdığımda hemen önüne döndü. Kadın bu sırada Aramın sessizliğini olumlu bir cevap olarak algılayarak şöyle bir bakınıyordu aletlere. Oyacağım o ela gözleri barfiks barında durduğunda "Hocam biz bunu hiç çalışmadık." diye sordu. Hasbinallah.

Aram anında "Onu yapabilmeye hazır değilsiniz Yıldız hanım." diye açıkladı. Lakin kadın duracak gibi değildi. "Hocam, aslında sizin yardımınız olsa..." demesiyle benim devreler atmıştı.

Bir hışımla yerimden kalkarken "Ben! Size yardımcı olayım." diye yüksek sesle varlığımı hatırlattım. Hızlı adımlarla yanlarına ulaştığımda ellerimle kadının omuzları kavradığımda "Sen bu iskelet bedeninin bile ağırlığını taşıyamıyorsundur, ondan uygun görmemiştir Aram," diyerek ismiyle gözlerimi bademlere çıkarttığımda ekledim. "Hocam."

Kadın botokstan çatamadığı kaşlarıyla mimiksizce suratıma baktığında geri çekilerek üzerindeki baskımdan kurtuldu. "Sen de kimsin?"

Biraz daha ısrar edersen belan olacağım, ilahi ya rabbim ya!

"Saat kaç oldu Talya! Adam kalmadı burada! Yoruldum yav, sen niye hep beni bekletiy-" Tam bu anda cam kapı çat diye açıldığında Asil'in isyan dolu sözleri sekteye uğradı. Eve gidince sırtına masaj yapıcam safir gözlü bebeğim.

Boşluğuna gelmiş şekilde "Salon kapandı, çıkmıyor muyuz?" diye sorduğunda kadına ufaktan mesaj vermişti farketmeden de olsa. Asil'i çok sevdiğimi söylemiş miydim?

Ona sevgi taşıyan bir öpücük yolladığımda yelloz gelen kişiye baktı. Bu sırada da bademli kurabiyem söze daldı. "Yıldız hanım bugün zaten epey yoruldunuz, programınıza bir ekleme yapılacaksa pazartesi konuşuruz."

FİTNESSCI +18 • TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin