İki hafta sonra
"Çok açıldık." Dedi Cansu elini Ceydaya verirken. Ceyda onun elini tutarken, "Sakin ol." Dedi.
"Hadi Emirhan nerde kaldı köfteler?" Diye bagiran abim ile Emirhanin, "Aç karnina soyle 5 dakika hazir!" Diye bagirdi içerden.
Saçlarımı topladıktan sonra yeni kararmaya başlayan havaya baktım. Tüm gün boyunca buradaki yerleri gezmiş ve resimler çekilmiştik.
O zaman Umutta yanımızdaydı ve gerçekten hepimiz çok eğlenmiştik.
Zaten Umut son iki haftadır bizim davetlerimizi kırmadan bizimle eğleniyordu, hatta bizim evde bir kere sabahlamıştık bile.
Emirhan hariç herkesle arası çok iyiydi. Abimi sevmiş ve Bernayla ikisinu tebrik etmişti.
Ceyda ile Umut arasında ki kaçamak bakışmalar ve gece mesajlaşmaları haricinde çokta büyük bir olay yoktu ama ikiside bir şeyler olduğunu biliyordu.
Zaten ne zaman ki bir şeye ihtiyaç duyalım Berna, Cansu ve ben hemen Ceyda ile Umutun ikisini gonderiyorduk.
Emirhanla aralarının biraz ters olmasının sebebi neydi bilinmez ama büyük ihtimalle Emirhan Tahirden sonra Ceydayi korumak istiyordu.
Bu yuzden de Umuta kolay kolay alisacagini sanmiyordum ki Ceydanın eski sevgililerinin var oldugunu ogrendiginden beridir de Ceyda ona soylemeden Umutla birlikte olur filan diye geceleri bazen Ceyda ile konuşmalar yapiyorlardi.
Mesela gecen gun ikisi burdaki kahvaltı yerine gitmiş abi kardeş vakit geçirmişlerdi.
Benim abimde işte beni sinir etmek için her turlu yolu deniyordu.
Herneyse şuandaysa hep beraber tum gun vakit gecirdikten sonra tuttuğumuz yata gelmiştik.
Umutuda davet etmiştik hatta davete bile gerek yoktu artık ama ananesinin akşam tek yemek yemesini istemediği için gitmişti.
Ayrilirken de Ceyda ile sarılmış ve yanağına opucuk kondurmuştu.
Allahtan o sirada Emirhan ile abim arabadalardı. Yoksa Emirhan buyuk ihtimalle Umuta yine ters yapabilirdi.
"Çok güzelsin Yeşim bu resimde! Paylaşmalıyız." Dedi Berna.
Resme bakarken gerçekten güzel çıktığımı fark ettim ve hemen paylaştım.
Tabii ki sevgili kameramanımız sevgilimdi.
Emirhan elindeki tabakta köftelerle gelirken önlüğüyle çok tatlı ve komik duruyordu.
"Oo şifa hazırlamış şefim." Dedi abim gülerek. Berna abime gulerken benim gözüm Emirhandaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçmalama O Benim Abim Gibi
Teen FictionO benim abim gibiydi. Emirhan sadece abimdi. Ceyda, Berna ve Cansu abartıyordu. Değil mi? Küfür ve argo içerir. 20 Şubat-devam ediyor..