BOLUM 13🤍

788 26 37
                                    

"Ah salak oğlum benim! Bu bacakla nah araba kullandiririm ben sana!" Dedi annem abimin sacini karistirip masaya yanima otururken.

"Abart anne! Dun gayette iyi kullandi arabayi." Dedim agzima zeytin atarken.

Zeytin demişken... Berna, gozlerinin zeytine benzeme sebebinin annesinin ona hamileyken fazla zeytin yemesinden dolayi oldugunu saniyor...

Yani, gunumuzde insanlar Bulent Ersoyu Buda sanip onunde egilirken onun bu inancina saygi gosteriyorduk tabiki.

"Evet anne dun gayette iyi surdum." Dedi abim.

"Basina bir sey gelsin bak gebertirim seni." Dedi annem.

Ben gulerken "Anne zaten abim olse nasil-" "Yeşim! Kizim duzgun konuşsana! Allah Allah." Dedi annem.

"Ay annecim ne oluyor sana? Çok agresifsin! Yani ananem ile yermi degistin bune?" Dedim.

Annem omuz silkip kahvaltisina dondu. Allah Allah... Annemde bir seyler vardi ama, hadi hayirlisi.

Biz yemek yerken kapinin çalmasi ile "Otur Yeşim." Dedi annem sertçe.

"Bakayim istr anne normalde bakmasam demediginu birakmazsin." Dedim.

Annem ayaga kalkip beni omzumdan oturdugum yere geri oturttu ve kapiyi acmaya gitti.

"Koş git bak!" Dedi abim.

Hemen annemi takip edip annemin kapiyi acmasiyla annemin karşisinda babami gormem ile şoka girdim.

"Yani sadece iki gunlugune bizi merak ettigin için geldin?" Dedi abim.

"Evet Hilmi. Yeşim, kizim neden-" "Benimle muhattap olma." Dedim ve ayağa kalkıp montumu ve çantami giymek için odama girdim.

Annem peşimden gelirken kapattigim kapiyi acip onumde durdu.

"Kizim lutfen. Biz boşandik evet ama... Onur hala sizin babaniz. Boyle davranma." Dedi annem.

Anneme sinirle bakarken "Anne ne dediginin farkinda misin!" Dedim bagirarak.

"Adam kac yil once siktir olup gitti, bir kere bile aramadi, sik keyfine Antalyalarda karilari sikip sikip çocuk peydahlayip evlendi, şimdide bizi ozlediginden iki gunlugune mi gelmis?!" Diyr bagirdim.

"Yeşim bagirma!" Dedi annem.

Basimi sinirle olumsuz anlamda salladim ve uzerimdeki haki sweatimi duzeltip mavi montumu hizla giydim ve cantami takip evden çiktim.

Lanet olsun! Her zaman boyleydi! Her guzel animda, her mutlu oldugumu hissettigimde, babam ortaya cikar ve bu anlarimi mahvederdi!

Baba... Babam benim için sadece annemin uzuntu kaynagi, abimin bu kadar bize bagli olmasinin sebebiydi. Hayatimda baska yeri yoktu. Olamazdida.

Ben babami 11 yasimda içimde oldurmuştum.

Binadan cikip saatin saha sekiz olmasindan dolayi yurumeye basladim.

Okula kadar yuruyecekmiydim!?

Abimde araba kullanamazdi uc gun.

Telefonumu acip Ceydayi aradim ama acmadi. Telefondaki kadinin "Aradiginiz kişi şuanda başka bir kişi ile konuşuyor" sesime kriz gecirirken telefonu sinirle kapattim.

O zaman Cansuyu arardim! "Aradiginiz kişiye şuand-" "Anasini satayim ya!" Diye bagirarak telefonu kapattim.

Normalde her sabah 73938 kerw konusmamiza ragmen en ihtiyac duydugum anda kimseye ulasamiyordum.

Son umit rehberdeki "Emirhann" ismine tiklayip aramayi başlattim.

Yaklaşık iki saniye sonra telefon açilirken yurumeyi birakip derin bir nefes aldim! Sonunda!

Saçmalama O Benim Abim GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin