"Yeşim, Emirhan!" Sarsılma ile gozlerimi açarken, "Yavaş ol lan!" Diye uykulu sesiyle. Yuzumde sesini duymam ile gulumseme olusurken ayi abimin, "Bune yakinlik Emirhan?" Demesiylr göğüsünde uzandığım Emirhanın belimdeki kolundan kurtulup hemen ayaga sacimi duzelterek kalktım.
Emirhan sinirle yatakta arkasina yaslanirken, "Yeşim rahatsiz olmazken sanane?" Dedi Emirhan.
Abim ellerini beline koyarken sinirle sırıttı. "Emirhan kalk kardeşimin yatağından." Dedi.
Abimin yanına yuruyup, "Abi sanane? Ne oluyor birden bire?" Dedim. Abim bana donerek, " Ne birden biresi? Son gunlerde iyice yakinlastiniz. Nedenini bilmek istiyorum." Dedi abim.
Emirhan "Öf Hilmi." Diye mirildanarak abim ile benim karsıma gecti.
"Evet sizi dinliyorum. Neden son zamanlarda iyice, bakin, İYİCE yakiastiniz? Hayirdir, aranizda bir sey filan mi var?" Dedi abim son cumlesinde gulerek.
Bakislarim direkt Emirhana donerken o da bana bakti.
Basimi iki yana salladım.
Daha biz bile aramizda ne oldugunu kesinleştirmemişken abime soylemek? Sacma ve aptalcaydi.
Emirhan hayir dememe gulumserken, bu gulumseme sinir veya mutluluk gulumsemesi degildi. Daha çok... Hayal kirikligi gulumsemesiydi.
"Yeşim benim kardeşim gibi Hilmi. Benim için Ceydadan, Bernadan veya Cansudan farksız." Dedi Emirhan.
Kaşlarımı çatıp ona baktım. Neden sinirleniyorsun ki Yeşim? Sen hayir dedin çocukta seni dinledi.
Ama abarttı! Ne demek kardeş be? Öperken hiçte kardeşini oper gibi değildi...
"O zaman neden Cansu ile ya da Ceyda ile uyymuyorsun?" Dedi abim.
Bakislarim tekrar Emirhans gidince yine gulerek, "Hilmi uzatma." Dedi.
"Neyse! Abicim sende kendi işine bak! Allah, Allah. Saat kac?" Dedim.
Abim bana donerken, "Akşam sekiz." Dedi.
"Yuh!" Dedim Emirhana donerken. "Altı saattir uyuyoruz!" Dedim Emirhana gülerek.
Vay be. Zaman, zaman, ne kadar gorecelisin.
★
"Ah be." Dedim Tahirin omzuna saplak atarak. "Olsun kral sen aşkta kazandin." Dedim.
Tahir bana yandan bakis atarken, "Dime?" Dedi. Basimla onu onayladim.
Fenerbahçe kaybetmişte.
"Neyse! Artik bos muhabbetleri kesip Yasirişko ve Tahirişkoların evinde kalmamız uzerine biraz daha yogunlasabilir miyiz?" Dedi Berna.
Ben ona goz devirirken, "Yanii zaten evleri kocaman. İki katli olmasida kalmamizi kolaylastirir." Dedi Cansu.
"Oyle tabii." Dedi Yasir.
"Eşyaları filan hallederiz. Zaten masrafları da ortaklaşa hallardersekkk tam olur." Dedi Berna.
"Evett! Ne zaman yapsak ki?" Dedim.
"Bu ay bitmeden." Dedi Abim. Herkes onu onaylarken odadan çiktigimizdan beri, yani yaklasık iki saattir sessiz olan Emirhana baktigimda abime sinirli bakislar atiyordu.
Boğazimu temizledigimde anlamis olacakki bana baktı. Ben ona gülümserken o da hafifçe gulumsedi ve ayağa kalkarak, "Artık gitsek mi? Birazdan Yeşimlerin anneside gelicek ayip olmasin hadi!" Demesiyle herkes onu onayladı.
★
"Görüşürüz, seni seviyorum." Diye Emirhanin kulağına fısıldadım.
Emirhan kapıdan abimi kontrol edip hizlica beni optü. "Ya Emirhan!" Dedim kikirdarken.
Emirhan gülüp, "Bende seni seviyorum." Dedi kisik sesiyle ve gulumsedikten sonra arkasini donup gitti.
Kapiyi arkasindan kapatıp oflayarak odama geçtim.
Off yaa! Uykuda tutmazdi ki simdi beni. O kadar saat Emirhan ile uyumuştuk.
Ama çok tatliydi yaa! Kumralım benim. Emirhan cidden kumraldı. Sesi.. sesini çok seviyorumdum. Ozellikle yeni kalktığinda.
Ayrica boyu cookk uzundu. Deve ile cuce gibiydik. Ama ne demişlerrr?
Zıt kutuplar birbirlerini çeker! Yani, eş kutuplarda çeker bence eger fazlaca ortak yonunuz varsa.
Zitta eşte çeker.
Eger ikinizde sevdiyseniz. Şu hayatta yasadigim tek kotu his varsa o da babamin yasattiklarindan sonra tek tarafli asktir.
Allah duşmanimin basina vermesin. Aminnn aminnn.
Neysee.
Yatagima uzanip kitap okumaya karar verdim.
Yaklasik 50 sayfa sonrasinda kriz gecirerek kitabi geri kapattim.
Bu ne ya!
Olmayan psikolojim tirt yani.
Tam yastigimi duzeltip uyumaya calisacaktim ki telefonuma gelen bildirim sesiyle sehpanin uzerindeki telefonumu elime aldim.
Emirhandi! Askim yaa! Hemen mesaja heyecanla tikladim.
Emirhann: Yeşim uyudun mu?
Yeşim💙: Uyumadımm senn?
Emirhann: Uyudum ben ya
Yeşim💙: Yaa iyi geceler o zaman 😻
Emirhann: Yeşim uyurken sana nasil yazabilirim sevgilim?
Yeşim💙: Aaa
Yeşim💙: Sakin dalga gecme.
Yeşim💙: Sevgilin miyim ciddeen?
Emirhann: Oylesinn
Yeşim💙: Biliyorum! Baska kim olabilirdiki zatenn? Neyse sen neden yazmistin?
Emirhann: Yeşim yaa.
Emirhann: Yarın sen ve ben?
Yeşim💙: OLUR AMA NE YAPACAGİZ
Emirhann: Bagirma guzelim sagir oldum!
Emirhann: Ayrica surpriz.
Yeşim💙: Yaaa tamamm. Saat?
Emirhann: Sen ne zaman istersin?
Yeşim💙: Şimdi yatsam, biraz seni dusunsem sonra heyecanlansam, annemle dedikodu yaptiktan sonra tekrar yatip yine seni dusunsem sonra uyusamm... Saat bir bucuk gibi hazir olurum.
Emirhann: Tamamdır sevgilimm dedikodulari bana da aktar onemliyse. Ayrica iyi uykular seni cok seviyorum asla unutma.
Yeşim💙: İyi gecelerrr bende seni çok seviyorumm💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçmalama O Benim Abim Gibi
Novela JuvenilO benim abim gibiydi. Emirhan sadece abimdi. Ceyda, Berna ve Cansu abartıyordu. Değil mi? Küfür ve argo içerir. 20 Şubat-devam ediyor..