"Hayiirrr! Benim laz uşağum senden daha iyi!" Dedi Ceyda abimin omzuna kendisini iterek omuz atarken.
"Ayy kim verdi şu salağa 3. Şiseyi!" Dedim Ceydanin elinden şişeyi alirken.
"Yaaaa abi şu sarı ciyana soyle versin geri şisemi! Bak kizim otuttururum seni o siseye!" Ceyda ayağa kalkıp elimdeki şiseyi alacakken yere düştü.
Emirhan göz devirip ikinci şisesini masaya birakti ve kahkaha atan Ceydayi kolundan tek hamle ile kaldirip odasina goturdu.
"Ya biraksana beni Emirhan Kaan! Sevgiline sari ciyan dedik diye-" "Ceyda!" Diye bagirdi Emirhan.
Cansu ile Berna bile susarken "Sus" dedi Emirhan ve Ceydayi kolundan tutarak merdivenlerden cikartmaya basladi.
"Lan Yeşim lan Yeşim!" Dedi abim kafama şaplak atarken "Sana kaç kere dicem şu Bernayi bana ayarla diye!" Dedi abim.
"Sevgilim ben zaten seninim!" Dedi Berna ayağa kalkıp mutfağın oraya kadar yurudu ve kosarak abimin ustune zipladi.
Ben ciglik atarken hemen abimin yanindan kalktim.
Abim ile Berna kahkaha atarken Berna iyice abime sokulmuş, birbirlerine sariliyorlardi.
Emirhan aşagi inerken gozlerim Cansuyu aradi.
"Emirhan Cansu nerde?" Dedim.
"Cansu mu?" Dedi Emirhan yanima gelirken. Bakislari guluserek, ayni zamanda birbirlerine sarilarak beraber oturan abim ve Bernayi gordugunde yuzunu burusturdu.
Sonra bana donerek "En son sominenin yanindaydi. İciyordu." Dedi.
Gozlerim şomineye dondugunde Cansu orda yoktu.
Abim ile Berna ayağa kalkip ust katin oraya merdivenlere cikarken goz devirdim.
"Ya Allah kahretmesin neden Ceyda gerizekalisinin lafina uyduk ki!" Dedim sol elimi belime koyup sag elimle basima vururken.
Emirhan ufak kahkaha atarken bende gulerek elimi cektim.
Emirhan cektiğim elimi tutarken "Şuan sarhoşum." Dedi fisildayarak.
İyice boyuma egilmisti.
"Farkindayim." Dedim ayni sekilde fisildayarak.
Emirhan gulumserken bakislari dudaklarimdan gozlerime hareket etti. Ve bunu iki kere tekrarladi.
"Ne yapmaya calisiyorsun?" Dedim, onun elleri ellerimi bulurken.
"Hiç bir şey. Sadece kime ait olduğunu sana hatirlatiyorum." Dedi.
Ellerini ittirerek ondan uzaklastim.
Masanin uzerindeki yarisi dolu olan siseyi kafama dikerken ilj kez iciyordum.
"Yavaş ol." Dedi Emirhan. Ama biten şişeyi dudaklarimdan uzaklaştirip masaya koydum ve yanindaki yaridan fazla dolu olan şiseyide diktim.
Bogazlarim yanarken gozlerim nefessizlikten dolmustu. Ama şişe bitmişti.
Masaya tekrar biten şişeyi koyarken Cansunun kahkaha sesleri ile merdivenlerden birisinin duşme sesini duymamiz bir oldu.
"Ne oluyor amk" derken tam adim attim ki sendelemem ile Emirhanin beni belimden tutmasi bir oldu.
Ona bakarak sirittim. Emirhan basini olumsuz anlamda sallayip benim ile beraber merdivenlerin ordan gelen Cansu ve Bernanin kahkahalarina yurudu.
Gordugum manzara ile sok olurken "Aaaa!" Diye kolunu tutan abimin yaninda kahkaha atan Berna, elindeki telefona bakarken merdivene oturmus ama sirti duvara yasli olan Cansu ile Emirhan ile bakistik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçmalama O Benim Abim Gibi
Novela JuvenilO benim abim gibiydi. Emirhan sadece abimdi. Ceyda, Berna ve Cansu abartıyordu. Değil mi? Küfür ve argo içerir. 20 Şubat-devam ediyor..