"Yaa sabah oldu zaten uyumayin yaa! Gun yeni basliyor." Diyen Bernaya kulak asmadan esnedim.
"Ben tuvalete gider, sonra uyurum." Dedim. "Üst kattada var alt kattada. Alttaki aha sura, usttek kide sağ tarafta kaliyor." Dedi Berna.
"Tamam" dedim ve hemen alt kattaki tuvelete kendimi attim. Zaten gelmeden once Bernanin ananesinin arkadasina rica etmişktik, o evi temizletmiş ve bir ay boyunca kalacağımız kadar hazirlamişti..
Işimi halledip esnerken saclarimi geriye attim ve lavabodan ciktim.
"Kiyafetleri siz koysaniiz?" Dedim yalaka gulumsememi yapmaya calisarak.
Suan gercekten onlarla ugrasamazdim.
"NAH BULURSUN" diyen abime goz devirip, "Bok ye. Emirhan nerde?" Dedim.
Abim gozlerimin icine bakarak, "Yukarida uyumaya cikti. Dedi ki Yeşimle ayni yerde kalsak olur mu? Bende hayir dedim-" "NEDEEEN?" "Susta lafimu bitireyim." Dedi abim parmaginu bana sallayarak. Sonrasinda elini beline atarak, "Ben hayir diyince Emirhanda, 'Ilk beraber uyumamiz değil.' dedi. Bende dusundum, Bernada kas goz yapinca tama dedim. Amaa eger ki yanlis bir sey gorup duyarsam... O zaman goruruz." Diyen abime basimi he he anlaminda sallayarak hemen ust kata ciktim.
Ilk odaya girdigimde Ceyda muzik acmis, yerde otururken onundeki 4 tane valizi izliyordu.
"Napiyorsun?" Dedim kapinin kenarina kollarimi onumde baglayip yaslanirken.
"Benim halim çok acii halime bak-" "Ay yeter yeter sus." Dedim Ceydayi susturarak ve kapiyi kapatip odadan ciktim.
Yetti ha.
Soldaki odayi actigimda Berna abimle ikisinin valizlarini cikariyordu.
"Kolay gelsin" dedim. "Sağoll" dedi Berna. "Kolaysa basina gelsin." Diye ekledi gulerek bana bakarken.
"Ahah" dedim yapmacik tonda. "Benim valizler nerde?" Dedim yataga ziplayarak.
"Ne bileyim Emirhan en son yan odaya tasiyordu." Dedi.
"Iyi bari." Dedim yataga uzanirken. "Yeşim kalk." Dedi Berna. "Burda uyuma sakin" diye ekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçmalama O Benim Abim Gibi
Ficção AdolescenteO benim abim gibiydi. Emirhan sadece abimdi. Ceyda, Berna ve Cansu abartıyordu. Değil mi? Küfür ve argo içerir. 20 Şubat-devam ediyor..