BOLUM 14

544 25 18
                                    

" Bence saat olmasi daha zamanin oldugunu gosteriyor." Dedim.

"Hayir tam vaktinin geldigini gosteriyor." Dedi Cansu.

"Hayirlisi neyse o! Neyseee kapatin şu fal sacmaliginida Tahirle abim saniyelik bomba gibi her an ikisinden birisi patlicak! Şunlarin aralarini duzeltmemiz gerek." dedi Ceyda.

Hakliydi da. Yani, dün gece otururken Emirhanin Tahir e olan bakislari hic hayra alamet degildi. Tamam, belki evini bize actigi icin ona karsi cok cok cok az iyi davraniyor olabilirdi ama bu konusmalarimizdan bilr aralarinin iyi olmadigini anlayabilirdiniz.

"Yanii Yasir le aralari iyi. Zaten Hilmi ile kardeş gibiler." Dedi Cansu fincani birakirken.

"Allahtan." Dedi Berna. "Yani ben şimdi anlamadim siz abimle sevgilimisiniz?" Dedim Bernaya.

"Gibi. Yani, ikimizde birbirlerimizi sevdiğimizi biliyoruz. Herkes biliyor. Sonra, flört ediyoruz. Baya baya. Hatta geçen gün- Neyse. Ama hala teklif etmedi." Dedi Bernay sonra "of" diyerek.

"Geçen gün, ne?" Dedi Cansu Bernaya. "Hiiç" dedi Berna omuz silkerken.

"Opuscek halleri yok amk" dedi Ceyda. Bernanin gozleri buyurken "Ne! Hayir tabikide. Ne alakasi var ki? Yani, daha teklif bile etmezken Hilmi beni opucek, bende ona karsilik vericem ve yoldan geçen teyze bizi ayipliyacak!? Ne alakasi var." Dedi.

"Gerizekali." Dedim. "Biraz once yasanan her seyi anlattin!" Dedim Bernanin kafasina saplak atarken.

Berna oflayarak basini masaya koydu. " Ne yani siz opustunuz mu!" Dedi Ceyda. "Ne anlatti kiz biraz once! Bas baya opusmusler iste. Bir de teyze ayiplamis." Dedi Cansu gulerken.

Bende gulumsedim. "Abime bak sen. Ne zaman yasandi bu olay?" Dedim. "Ne zaman olucak dun. Bana kiyafet almaya gittigimizde abin arabanin kapisinin onunde bekliyordu. Sonra biz konusmaya dalip baya yakinlastik... Olanlar oldu iste." Dedi Berna.

"Oha ya." Dedi Cansu "Yani hala teklif etmemesi... Garibime gidiyor açikcasi." Diye ekledi Cansu.

"Benimde. İstersen abimle konusayim." Dedim. Bernada basini masadan kaldirirken "Sakin!" Dedi.

"İyi be." Dedim.

Sonrasinda kahvalti edip etrafi toparladiktan sonra ders çalismaya basladik. Masaya oturdugumuzda saat 13.57 idi.

18.46

"Hoş geldiniz." Dedim abime. Emirhana da gulumseyerek "Hos geldin." Dedim.

Abim "Hos bulduk." Derken Emirhanda geri gulumseyip "Hos bulduk." Dedi.

Bakalim abim onun sweatimi giydigimi ne zaman fark edecek.

"Ders mi calisiyordunuz?" Dedi abim Bernanin yanina otururken.

"Yeni calismayi bitirdik." Dedi Berna abimin gozune bakmadan. Haka utaniyordu sanirim.

Yani, bir insan neden utanirdi ki? Seviyorsan eger? Bence sacmaydi. Yani, sevdigim kisi beni opse hic utangac davranmazdim.

Ayrica teklife de gerem yoktu. Eger ikiside birbirlerini seviyorsa teklife gerek yoktu.

"Sinava son uç ay kaldi. İyice calismamiz lazim." Dedi Cansu.

"Evet ya. Benim netlerim kotu degil ama sizden kotu. Biraz daha basmam lazim." Dedi Ceyda.

Tahir ile Yasirde geldikten sonra aksam yemeginde muhtesem el becerilerim ile herkese noodle yapmistim.

Ee, ben yani!

"Yani tesekkur bile etmeyecegim ama emek. O suyu koyman bile... Neyse ellerine saglik abicim- Lam ustundeki benim sweatim degil mi!" Abim ayaga kalkarken bende kahkaha atarak mutfaktan kaldigimiz odaya girdim.

Abim geri gelmeyince kendimi yataga attim ve komadinin uzerindeki kitabimi aldim.

Yaklasik bes dakika sonra kapi calarken "Gir." Dedim.

Emirhan.

"Yatiyim mi yanina?" Dedi kapiyi kapatirken.

Ona gulumseyerek kitabimu yerine koydum ve ona yer actim.

Emirhanda gulumseyip yanima geldi ve battaniyemin altina girdi.

Yatak tek kisilik oldugu icin birazcicik yakin bir sekilde duruyor olabilirdik ve bu da benim kalp ritmimi degistiriyor olabilirdi.

"Sen parfumunu mu degistin?" Dedim. Suan nerdeyse onhn göğüsünde yattığım için kokusunu alabiliyordum.

"Hayir sadece... Bugun aynu derse girdigimiz kiz bana parfum almiş. Bende ayıp olmasin diye sıktım." Dedi.

Hemen oturur pozisyona gecerken "Ne demek sana parfum almis?" Dedim kaşlarımı kaldirirken.

"Ne olacak ki almasinda?" Dedi Emirhan beni kendine geri çekerken. Ama yatmiyorduk.

Yatagin basligina yaslanmisti o.

Gozleri yuzumde gezinirken "Nasil ne olacak?" Dedim. "Gözlerime bak Emirhan." Dedim.

Çünkü odağı tamamen dudaklarımdaydı. Hayır hayır hayır!

"Çok güzelsin." Dedi. "Eğer benim olmayacağını bilmeseydim şuan seni öperdim." Dedi.

Nefeslerini yuzumde hissederken sanki beynim titriyordu.

"Senin filan değilim." Dedim. "O zaman seni öperim." Dedi.

"Kimsenin bir şeyi değilim." Demem ile ellerinin yuzumu bulmasi ve dudaklarimizin birleşmesi bir oldu.

Dayanamayıp bende onu operken kollarimla boynuna sarildim. Emirhanin elleri belimi buldu.

Yaklasik 5 saniyenin sonunda ben geri cekilirken "Hayir." Dedim.

"Ne?" Dedi Emirhan. "Yeşim nereye gidiyorsun?" Dedi benimke beraber ayağa kalkarken.

Ayaktayken ona dondum "Olmaz. Yapamam. Sen benim abim gibisin!" Dedim.

"Abin mi? Yeşim biraz önce seni öpmeme kızmak yerine beni geri optun! Ve hala bana seni abim gibi goruyorum diyemezsin! İkimizde bunu hak etmiyoruz!" Dedi.

Basimi olumsuz anlamda salladım. " Hayir Emirhan." Diyebildim sadece.

Emirhan sinirle gulumserken "Siktir git Yeşim." Dedi. Gozlerim dolarken ona tokat attım.

Emirhanin yuzu sag tarafina duserken yanagini tuttu ve bana dondu.

"Sen siktir git asıl." Dedim. Sesim titriyordu. Hayir Yeşim ağlama.

Emirhan basini olumsuz anlamda sallayıp odadan çıktı.

Bende yatağıma oturdum ve akan göz yaşlarımı sildim.

Saçmalama O Benim Abim GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin