"Yeşim" gözlerimi açarken yüzümdeki ellerde geri çekilmişti.
"Saat sekiz." Dedi Emirhan hafifçe gülümserken. Ne, saat sekiz miydi?
15 saattir uyuyormuydum? "Sekiz mi?" Dedim doğrulurken.
Emirhan yataktan kalkarken "Evet. Hadi kalk kahvaltı ediyoruz. Okulun da var." Dedi ve yanıma gelerek gözlerime bakmaya başladı.
"Beraber mi uyuduk 15 saat boyunca?" Dedim ayağa kalkarken.
"Hmhm" dedi Emirhan kapıya doğru ilerlerken. "Yani seni abim gibi goruyorum sonuçta." Dedim.
Emirhan tam kapıyı açacakken durdu ve arkasına dönüp bana baktı.
"Abi?" Dedi. Sonrasında gülerek başını yüzümden kaldırdı ve cama, yani arkama bakarak "Evet. Abin olarak dün gece beraber uyuduk ve tüm günü beraber geçirdik." Dedi ve çıktı.
Sesindeki imayi tam olarak çözemesemde sonuç olaraaakk uykumu almıştım!
★
"Günaydın Yeşim!" Dedi Cansu masaya otururken. "Günaydın." Dedim biraz önce yaptığım saçımı düzeltirken.
"Bir saniye-" dedi Emirhan ve yaslandığın tezgahtan yanıma gelip saçımı düzeltmeye başladı.
Bir süre sonra parmakları saçımdan ayrıldı ve gözlerime bakarken "Rica ederim Abicim." Dedi sessizce ve kulağıma biraz eğilerek. Ardından masaya oturdu.
Ne oluyorduk şimdi? Neden bir anda boyke davranmaya baslamisti?
"Hadi Yeşim otur artık! Saat sekiz buçuk oldu hemen yiyelim." Dedi Ceyda oflarken.
"Geldim be" dedim ve abimin yanina oturdum.
"Dün gece Emirhan ile miydin?" Dedi abim agzina zeytin atarken.
"Evet?" Dedim tabagıma yiyecek koyarken "Bir şey mi oldu?" Dedim bir parça agzima atip ona bakarken.
"Hiiç" dedi abim omuz silkip. "Dün de Berna ile Hilmi kütüphaneden sonra kahve içtiler. Bende Cansuyla sap gibi kütüphanede ders calistim. Ama şuan araları daha iyi. En azından şu "Hilmiye yazan kız" meselesi kapandi. Değil mi!!?" Dedi Ceyda Berna ve abime bakarken.
Abim Bernaya göz kırptı. Sonra gulumseyerek "İyiyiz." Dedi. Berna da "Şuanlık." Dedi.
Ve ardindan o ikisi bakışarak, Ceyda memleketteki amcasının iyileştiğini, Cansu TYT de sonunda 100 net yaptıgını anlatarak kahvaltıyı sonlandırdık.
Emirhan sessizdi yemek boyunca. Garibime gitmedi değil aslında. Yani sonuçta abimle bile "gunaydin, gunaydin" yapmış, ardından susmuştu.
Kahvaltıdan sonra hızlıca okula gitmiştik. Zaten abimlerinde dersleri vardı.
Okula gittiğimizde deneme olduğunu oğrendik. Öğlene kadar deneme olduktan sonrs oğlende kantine gidip deneme analizi yaptıktan sonra yine koymuştum.
Ayt denemesi olmuştuk. Dordumuz arasinda Cansuya 1 net fark KOYARAK birinci ben olmuştum.
Yanii zaten Berna ile bulamadığımız sorularda bilgi paylaşımı yapmıştık. Bi 3-5 soru.
Öğlenin bitmesiyke guluserek tekrar sinifa gittik.
Hoca iki dakikaya erkenden gelince herkes ayağa kalktı.
Oturduktan sonra hocayı dinlemeye başladık. Ders matematikti.
"Evet arkadaşlar deneme nasıldı? Ben soruları çok beğendim." Dedi Hoca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçmalama O Benim Abim Gibi
Teen FictionO benim abim gibiydi. Emirhan sadece abimdi. Ceyda, Berna ve Cansu abartıyordu. Değil mi? Küfür ve argo içerir. 20 Şubat-devam ediyor..