"Ben sevgilim için herkesi yakarim." Diyip omuzu operken ona siritarak goz kirpmistim.
Dizlerimiz birbirine degerken, "Bir muzik dinlettirmiyorsunuz amk" diyen Ceydaya omuz silkip tabağımdaki peynirden agzima bir parca attim.
"Ceyda Allah için saat olmus oglen iki, hava sicak, bir de muzik aciyorsun katlandigimiza sukret!" Dedi abim.
Ceyda ona goz devirirken, "Iyi be." Dedi muzigi kapatti.
Eski Ceyda geri donmustu.
"Yine basladin kufur etmeye ha" dedim. Sonra ona sakaciktan goz devirip, "sonunda eski Ceyda geri dondu desene." Dedim.
Ceyda tebessum ederken, "Hiç gitmedi ki." Dedi. "Aferim. Boyle ol." Dedi Berna Ceydanin omzuna vururken.
Ceyda aciyla inlerken Bernaya korkuyla bakip ardindan digerlerinin gulmesine katilmistim.
"Ceyda yemekten sonra konuşalım mı abicim?" Dedi Emirhan. Ben yemeğimi yemeye devam ederken Ceyda kaşlarıni saskinlikla havaya kaldirirken, "Olur tabii." Dedi.
★
"Iyi degil mi?" Dedim Emirhana. "Iyi hemde baya. Baya konustuk ama abi kardes arasinda. Ki zaten, seninle, Cansu ve Berna ile olan konuşmalarindan sonra cok iyi hissettigini soyledi." Dedi.
Yuzumde tebessum olusurken, "Iyi bari, seninle de konusmasi Ceydayi gercekten rahatlatmistir." Dedim.
Emirhan basini sallarken yeni topladigimiz yataga oturdu. "Yeşim sence Tahirle konusmali miyim?" Dedi. Yanina otururken, "Sevgilim, Ceyda konuşmani isteseydi zaten coktan konusmustun. Neredeyse 2 hafta oldu ve bence artik gerek yok cunku Ceyda kendi yolunu onunkisindem ayirdi. Ve bunu acikcada belirtti." Dedim.
"Haklisin. Ceyda artik icinde bitirdi." Dedi gozlerime bakarken. Ben gulumserken basimi sallladim. "Evet, bitirdi." Dedim.
Emirhanda gulerken, dudaklarima opucuk kondurmuştu. Ona karşılık verirken elleri yuzumu bulmustu.
Bir sure sonra ikimizde geri cekilirken, "Sen uzerini giyin." Dedi ve odadan cikti.
Onun cikisini izlerken derin bir nefes alip verdim.
Ayağa kalkıp Emirhanin yerleştirdiği kiyafetlerime bakarken saçlarimi geri atip ellerimi belime yerleştirdim.
Çok fazla seçenek vardi!
Tamam. Şimdi, hava sıcak. Yani %100 beyaz bir şey lazim.
Ellerim Emirhanin tek tek ayirdiği croplara giderken onlari renk renk ayirdigini fark etrim.
Yuzumde gulumseme olusurken kendi kendime ne kadar iyi bir baba olacagini dusundum.
Beyaz, askili, vucuduma tam oturan ve belimde biten cropu elime alip yatagin uzerine koydum.
Altima ise beyaz, rahat bir şort giymiştim.
Saçlarımı tarayıp düz, her zama ki halinde birakip maskara ve nemlendirici surup telefonumu alıp lavaboya gitmiştim.
Yuzume ve neredeyse her yerime güneş kremini surdukten sonra alt kattan gelen gülüşme seslerine goz devirerek alt kata indim.
L koltuğa oturmuş olan Emirhanin yanindaki abim ona bir video gosterirken abim aniriyor, Emirhansa kollarini onunde baglamis sinirli cocuklar gibi telefonun ekranina bakiyordu.
Kaşlarim çatilirken, "Ne izliyorsunuz siz?" Diyip son basamaklari atlayarak merdivenleri bitirirken Emirhan abimin elinden telefonu almaya calisti ama abim hemen ziplayarak yanima gelirken,
"Yeşim Allah için izle şu videoyu." Dedi telefonu elime hizla verirken.
Hemen elime alirken Emirhanin geri almaya calismasiylq abim Emirhani koltuğa geri oturturup, "Hadi Yeşim hizli ol! Lan ayi kaslanmışsın!" Dedi abim Emirhanin uzerine otururken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçmalama O Benim Abim Gibi
Roman pour AdolescentsO benim abim gibiydi. Emirhan sadece abimdi. Ceyda, Berna ve Cansu abartıyordu. Değil mi? Küfür ve argo içerir. 20 Şubat-devam ediyor..