Bölüm 4 🍇

3.1K 426 516
                                    

sevdiniz sanki siz bu kurguyu

büssürü yorum yapıyosunuz

beğendiğinizi söylüyosunuz

hosuma gidiyo bu durum

insalla daha çok seversiniz

ben de sizi seviyom 🥺

"Düğümsüz Bağcıklar"

Erica Jennings- it's A Lovely Day

Omega kollarından birisi kavranıp havaya kaldırıldığında rahatsızca sızlandı ve ağzını şapırdatarak kımıldandı. Sırtı yaslandığı koltuktan yatıştırıcı bir fısıltıyla öne doğru çekilirken sonunda uykusundan sıyrılmış, birbirine karışmış kirpiklerini ufak ufak aralayarak vanilya gökyüzüyle arasına giren bedeni incelemişti. Başını hafifçe kaldırdığında alfanın kapısını açmış bir vaziyette kendisine beyaz bir hoodieyi giydirmek için uğraştığını gördü. Dudakları tatlı ve tembel bir kıvrımla şenlendi. Kollarından birisini çoktan geçirmişti ve Jeongguk onun uğraşmasına gerek kalmadan öteki elini de kol deliğinin içinden geçirdi.

"Günaydın." dedi Taehyung yüreğindeki amansız sevginin ağırlığıyla onun için kirpiklerini kırpıştıran tatlı omegasına gülümseyerek. Omega başını salladı fakat bu sözlü selamlaşmayı ertelemek istiyordu. Üzerine eğilmiş adamın dengesizliğinden yararlanarak kollarını boynuna sardı ve alfanın ağırlığını bir anda üzerinde bulurken ezilmeyi umursamadan dudaklarını birleştirdi.

Çok kısa bir esti. Taehyung ellerini Jeongguk'un iki yanına bastırıp altında kaybolmaktan son anda kurtarırken o ellerden birisinin ince belini sarıp başını yana eğerek onun için dans eden tatlı pembeleri mahvetmeye başlama kararı alması sadece bir saniye sürmüştü. Dizlerinden birisini omeganın bacakları arasındaki boşluğa bastırdı ve arabanın içine doğru kayarak Jeongguk'un üzerinde yükseldi. Jeongguk bunu Taehyung'un dudaklarında soğurulan tatlı bir iniltiyle karşıladı ve iyiden iyiye geriye yaslanarak alfasının öteki elinin de belini bulmasına izin verdi.

Taehyung küçüğünün alt dudağını dişleyerek teninde aşağıya indi ve ezici, ıslak darbelerini omeganın narin gerdanına kaydırdı. Jeongguk onu kendisine bastırırken ve bütün feromonları iradesinden bağımsız bir şekilde alfasının burun direklerini sızlatırken sanki onu mahvetmiyormuş gibi ensesindeki saçlarıyla oynuyordu.

"Günaydın..." diye fısıldadı nefes nefese gülümseyerek.

Büyüğünün ensesindeki koyu tutamlara dolanan parmakları, sivri dişlerinin teninde bıraktığı aşk ısırıklarıyla onları hafifçe çekiştirdi. Taehyung başını gömüldüğü sütlü tenden hafifçe doğrulttu ve yeniden omeganın dudaklarına yöneldi. Küçük olan bir yangını nasıl başlatacağını bilse de onu kontrol altında tutmayı henüz öğrenememişti ve bunun acısını da güzeller güzeli eşinin izlerle süslediği teninden eninde sonunda uzaklaşmak zorunda olan alfa çekiyordu. Asla doymayacağını bile bile küçüğünün dudakları muhtaç bir inilti bırakmak için aralandığında içeri sızdı ve kıvrak dilini onunkisini kavramak için bir kanca misali çevresine sardı.

Jeongguk'un midesi kaynıyordu. Uzun parmaklar hoodiesinin içine sızıp çıplak tenini fütursuzca okşarken neredeyse bütün iç organlarının yer değiştirdiğini iddia edebilirdi. Alfanın tek bir çekincesi yoktu. Alfanın ondan uzak durmasına gerek yoktu çünkü Taehyung onun eşiydi ve titreyen bedenini kumaşların altında, dokunuşuyla ısıtırken o kadar özgürdü ki, istese tam burada her şeyiyle onun olabilirdi.

isabélla | taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin