Bölüm 7 🍇

2.5K 360 532
                                    

sizin o yorum yapan parmaklarınızı ham yaparim

ben enayi siz benden enayi ama en çok isabélla taehyung enayi ✨

bazılarınız görmemiş olabilir, bu günün ikinci updatei 🧚🏻‍♀️

ben zaten güncelleme falan uğraşmam, bildirim gelmişse bölümde sorun olmadığı sürece yeni bölümdür o

hadi okumaya geçin

sizi seviyorum 🥺

"Bebekler Neden Ağlar?"

The Neighbourhood- Cry Baby

John Legend- All of Me

V- Winter Bear (🥺)

Arin gitmesi gerektiğini söyleyip yakın bir tarihte ona başka bir tarifi öğreteceğine dair söz verdikten sonra tatlı bir vedayla evi terk etti ve Jeongguk en azından bulaşık dizmeyi tek başına yapabileceğini öğrendi. Son tabağı sudan geçirdikten sonra makineye yerleştirip kapağını kapattığında duyduğu anahtar sesiyle başını kapıya çevirdi. Yüreğindeki kocaman boşluğun amansız bir huzurla kapandığını hissetti. Kursağındaki sızıysa şiddetini artırdı. Taehyung gelmişti. Alfa gözleriyle içeriyi tararken mutfaktan kendisine bakan eşini gördüğünde dudakları buruk bir tavırla kıvrıldı ve içeri girerek kapıyı kapattı.

Ne kadar dingin gözükse de gözlerinde hâlâ kırgınlık vardı. Jeongguk çok üzülüyordu.

Acı acı yutkundu ve ne yapacağını bilemeden öylece dikildi. Ardından durumu daha da absürtleştirerek, resmi bir saygıyla öne eğilerek selam verdiğinde Taehyung'un kaçamak gülüşü evi doldurmuştu. Yine de eğilerek onu taklit etmekten çekinmedi. Doğrularak elini kaldırdığında parmaklarının ucunda tuttuğu sırt çantasını fark etti.

Bu onun çantasıydı.

"Birkaç özel eşyanı getirttim." dedi salonun ortasına ilerlerken. Jeongguk da peşinden gelmiş ve alfasının kendisine uzattığı çantasını almıştı. Koltuğa oturdu ve çantasını kucağına bırakarak fermuarını açtı. Kulaklığı, şarj aleti, cüzdanı, dijital çizim tableti, en çok kullandığı boya kalemleri, resim defteri, son model yeni bir telefonun açılmamış kutusu ve ekranı tamamen paramparça olmuş kendi telefonu... Başını kaldırıp alfasına baktı.

"Annen onu durdurmadan hemen önce eline ilk bu geçmiş. Yine de içindekileri yeni telefonuna aktarabiliriz." diye bilgilendirdi Taehyung, Jeongguk çalışmayacağını bildiği hâlde telefonunu açmak için çabalarken. Alfa omegasının yanına oturduğunda koltuğun diğer tarafındaki sepet dikkatini çekmişti.

"Bu nedir?" diye sordu merakla. Jeongguk telefonunun açılmayacağını kabullenerek pes etti ve Taehyung'un ona aldığı yeni telefonun kutusunu açmaya girişirken alfanın işaret ettiği sepete baktı.

"Arin getirdi. Sanırım benimleyken örgü örecekti ama burada unuttu." dediğinde Taehyung sepeti kucağına aldı. Yumaklardan birisini kavrayıp havaya kaldırdı.

"Bunlar hiç açılmamış, senin için getirmiş olmalı." diye mırıldandı. Ardından elindeki ipi ona doğru tuttu.

"Örgü örmeyi biliyor musun?"

Jeongguk başını iki yana salladı. Şişle yapabileceği tek şey muhtemelen bir adamı beceriksizce yaralamak olurdu. Bu Taehyung'un ilgisini cezbetti. Diğer eliyle bir çift şiş kapıp yeniden Jeongguk'a döndü.

isabélla | taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin