evet arkadaslar
ben basit hatlarıyla yelkenli tekne kullanımını öğrenebilmek ve bu bölümün bir kısmını yazabilmek icin 30 videolu oynatma listesi izledim (3 kere) az bucuk öğrendim ve sonra dedim ki
GERİ ZEKALİ SEN BİLSEN NOLUCAK OKUYUCU BİLMİYO OLABİLİR!
böyle bir icsel savas verdim iste ama o kismi yazmak da cuk keyifliydi o yüzden bi video birakicam
iceride gecen terimlerin neredeyse tamamini kapsayan ve anlatan bir video.ha üsenirim bir fik icin bunu mu izliycem derseniz (😡) yarisiyolar iste amaaaan ne biliyim ben sadece yazma kismina odaklanmisim öngöremedim bunu 😭
nese
yine de heveslendiyseniz anlamadiğiniz noktada videodan bağimsiz yorumda sorabilirsiniz elimden geldiğince aciklamaya calisirim
sürcü lisan ettiysem affola
bölümün basliği tramola hamlesi yapmak icin kullanılan komut cümlesi. tramola denizde rüzgara karsi zikzaklar cizerek basit bir deyisle tırmanmak demek...
ilk bilgi benden gerisi size ve deniz ağabeyime kalmis hadi grsrz
"Alesta Orsa Alabanda Tramola!"
Jeongguk ve Taehyung sahilin temiz kumuna ayak bastıkları anda onları ilk Namjoon fark etti ve sahte bir kibirle kalabalıktan soyutlanıp kendilerine doğru yürüyen çifte bakarak omzunu dikleştirdi.
"Ben de korkup tabanları yağladığını düşünmüştüm!" dedi gözlerini kısarak. Taehyung arkadaşının meydan okumasına karşın göz devirse de gülüyordu. Boynunu vakur bir tavırla dikleştirdi.
"Bu gece yıllar sonra ilk mağlubiyetini tadacaksın Kim Namjoon ve seni temin ederim; son olmayacak."
Diğer alfalar birbirlerini gaza getiren nidalarla kahkahalar atarken Arin Seokjin'i yanına çekmiş, yanaklarını kavrayıp "Kazanamasak bile sen benim kalbimin birincisisin küçük süper tuna balığım." diyerek gözlerini kırpıştırmıştı.
Alfa gözlerini devirdiğinde herkes onlara bakıp gülüyordu. Sonra alfalar kıyının diğer tarafına gitmek için hareketlendiler. Arin hızla Jeongguk'un yanına varırken Taehyung'un ikilemde kaldığını anlamış olmalı ki güven verircesine gülümsedi.
"Siz tekneleri ayarlayana kadar onunla kalabilirim lider Kim." diye şakıdı bitmek bilmeyen enerjisiyle. Alfa eşine onun fikrini sorarcasına baktı. Jeongguk gülümsedi ve alfanın omzuna tutunarak parmak uçlarında kulağına yükseldi.
"Birbirinize ettiğiniz barbar küfürleri şu anda işitmeye hiç niyetim yok." dediğinde Taehyung kıkırdamış ve başını salladıktan sonra omegasının alnına bir buse kondurarak sürüsünün peşinden koşmuştu. Jeongguk onun Namjoon'un sırtına atlayıp sertçe vurarak alfayı yere yığmasını ve kumların üzerindeki sahte boğuşmalarını samimi bir gülüşle izledi.
"Çok çabuk alış-"
"Yapma."
Omeganın dudaklarındaki tebessüm hızla solarken gözlerini kapattı ve dirayetini toplamaya çalıştı. Junseul'un diğer omegaların önünde bir tartışma başlatarak Jeongguk'u itibarsızlaştırmak için fırsat kolladığını biliyordu. Bu yüzden şaşırmamış ve bu işi başlamadan sonlandırmaya karar vermişti. Kin dolu gözlerle kendisine bakan omegaya döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
isabélla | taekook ✓
Fanfictionjeon jeongguk hayatındaki çoğu şeyden nefret ediyordu. omega ablasından, ablasının süs köpeğinden farksız kibar alfa nişanlısından, her akşam yemeğinde ikisine bahşedilmiş kutsal ruh bağları için el ele tutuşarak dua etmekten ve bütün bu mucizelerin...