Bölüm 12 🍇

1.9K 299 295
                                    

bebisler sey

belki görmüssünüzdür

ben parmagimi kirdim xödldşfşfşfig (😭)

o yuzden dünkü bölümü vaktinde düzenleyemedim bosta kaldik 😔

önceki bölümde yaptiginiz yorumlarin hepsini okusam da cevap veremedim parmak gidince 😔😔

ama siz yine de yaparsiniz dimi 😔😔😔

seviyom sizi 🥺

"Sekoya Ağacının Ardında"

Kim sürüsünden birkaç genç, çiftler hâlinde sohbet ederek sahile yürüyordular ve Taehyung'la Jeongguk en arkadaydı. Alfa kolunu omegasının omzuna atmıştı ve Jeongguk omzundan sarkan eli tutarak Taehyung'un beline sarılmıştı. Adımları hâlâ sarhoş olduğu için bariz bir sarsaklık barındırıyordu.

"Namjoon hyung neden bu kadar hırs yaptı?" diye sordu Jeongguk başını alfanın yaslandığı göğsünden kaldırarak. Taehyung kıkırdadı ve kendisine kirpiklerinin altından bakan meraklı omegasına döndü.

"Yıllardır okyanusa teknelerle açılır ve yarışırız. Namjoon evlendikten sonra hiçbir koşulda yenilmedi." dedi anıların tatlı tebessümüyle. Jeongguk'un kafası karışmıştı. Alık bir ifadeyle Taehyung'a baktı.

"Evli olunca ne oluyor ki?"

"Yelkenli çok komplike bir yapıdır. Kontrol etmen gereken o kadar çok ekipman ve değişken vardır ki her biriyle ayrı ayrı uğraşmak zorunda kaldığın için rüzgârdan maksimum verimi alamazsın. Fakat bir mürettebatın, yani eşin olduğunda her şeyi aynı anda senin idare etmene gerek kalmaz. Suyun üzerinde daha hızlı süzülürsün."

Jeongguk alfasının bilmiş bir çocuk gibi ilgiyle kendisini bilgilendirmesine karşın başını salladı ve omuz silkti.

"Yani şimdi sıcacık yatağımıza gitmek varken bile bile yenilmeye mi gidiyoruz?" diye sordu iç çekerek. Taehyung'un adımları durdu. Gözleri yola çevrilen eşini yeniden kendisine döndürecek kadar ısrarcıydı. Kaşları çatılmıştı. Yeniden yürümeye başlarken dik başıyla yola diktiği kısık gözlerinde keskin bir duygu belirdi:

Hırs.

"Biz yenilmeyeceğiz."

Jeongguk onun asıl takıldığı noktanın bu olmasına göz devirdi. Alfalarla ilgili basmakalıp, sığ düşünceliler yargılarını neredeyse kabul edecekti. Gözleri alayla kısıldı.

"Teknelerin suda hareket etmesi dışında hiçbir bilgim yok Taehyung, bizi mahvedecekler!" Bakışlarındaki alay buhar olup uçarken manipülatif bir tavırla gözlerin irileştirdi ve dudaklarını büzerek aşağı sarkıttı.

"Eve gidelim alfa..."

Küçük olan kırpıştırdığı uzun kirpiklerinin altından masum bir taleple alfasına bakıyordu. Taehyung eşinin yanlış noktaya oynadığını biliyordu fakat bu onu serseri bir gülüşle Jeongguk'a bakmaktan alıkoymamıştı. Yakın çevrelerinde birileri olmamasına rağmen omegasının kulağına eğildi ve ensesindeki kısa tutamlarla oynamaya başladı. Sıcak nefes küçük olanı körpe bir muhtaciyetle yutkundurdu.

"Orada mahvolmayacağını mı sanıyorsun omega?"

Sesi alay ettiğini ele verse de boğuk ve kirli notası bir zehir misali Jeongguk'un aklına sızmaktan geri durmamıştı. Omega olduğu yerde kalakalırken alfa onunla birlikte adım atmayı bıraktı. Gülmemek için kendisini zor tutuyordu, ki başaramadı da. Burnunu Jeongguk'un şakağına dayayıp hafifçe kıkırdadı ve aynı noktayı öptü.

isabélla | taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin