Bölüm 5 🍇

3K 380 615
                                    

uyumadınız

bendesiniz

o kadar bölüm taslakta durmaları için yazılmadı

BENDESİNİZ 😡

"Kim Sürüsünün Omegaları"

(bu bölümün şarkısını siz seçin çünkü tek bir şarkıyla sınırlandıramadım 👀)

Jeongguk birkaç düzine kadar utangaç -ve evli- omeganın içinde öylece dikilirken gerginliği vücudunun her bir köşesinde hissediyordu. Yanakları her saniye daha fazla ısınıyordu. Başını sağa çevirip sırtını kapının pervazına vermiş, kollarını önünde kavuşturan ve uzun bacaklarından birisini ötekisinin önüne atarak keyifle onu izleyen alfasına çaresizce baktığında başarabildiği tek şey alfanın sadist eğlencesini pekiştirmekti.

"Vay canına," dedi omegalardan birisi sonunda dayanamayıp kıpkırmızı suratıyla Jeongguk'a bakarak.

"Eşlerimizin senden neden rahatsız olduğunu şimdi daha iyi anlıyorum."

Jeongguk ağlama dürtüsüyle omegaya baktığında genç kadın telaşla gözlerini kaçırıp kalbini tuttu.

"Alfalar," diye mırıldandı Jeongguk; sesi neredeyse içine kaçmıştı ve kıvrım kıvrım kıvranıyordu.

"Alfalar benden rahatsız mı oluyor?"

Başka bir omega onaylayan bir nida çıkardı. Ötekisinden daha az utangaçtı, en azından bakışlarını vebalıymış gibi hemen kaçırmamış ve kıpkırmızı kesilmeden önce birkaç saniye de olsa Jeongguk'un gözlerine bakabilmişti.

"Bizi yakışıklılığınla büyüleyeceğini düşünüyorlar."

"Pek de haksız sayılmazlar."

"Arin!"

"Yalan mı? Hayatında hiç onun kadar yakışıklı bir omega gördün mü?" Arin dedikleri genç omega isyan edercesine Jeongguk'u işaret etti. Soru sorduğu omega ona kötü kötü baktı.

"Hayatımda ilk defa erkek bir omega görüyorum!"

"Bu hâlâ çok yakışıklı olduğu gerçeğini değiştirmiyor!"

"Arin, lider Kim burada!"

Taehyung mahcup bir şekilde kendisine bakan omega sürüsüne sırıtıp omuz silkti. İçten içe alfasının kıskançlıktan kudurduğunu hissetse de keyfi ağır basıyordu. Üstelik yalan da konuşmuyorlardı. Jeongguk bariz bir şekilde tılsımlı sanılabilecek kadar yakışıklıydı. Bunu sürüsünden saklayamazdı.

"Ben yokmuşum gibi devam edin." dedi sırıtmaya devam ederek. Arin kendisini bayılıyormuş gibi koltuğa bıraktı.

"Onu açık kaplıca hamamımıza götüremeyiz. Bu en önemli adetimizdi!" diye sızlandı ağlarcasına. Taehyung hafif bir öksürük krizine tutuldu.

"Tamam, o kadar da yokmuşum gibi davranmayın." diye uyardı gergince doğrulup yüzünü buruşturarak. Birkaç omega lider alfanın eşini kıskanmasına elleriyle dudaklarını kapatarak tatlı tatlı kıkırdamıştı.

isabélla | taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin