"Giriş."
Uçuş görevlisi, "627 sefer sayılı uçağın uçuş görevlileri, kalkışa hazırlanın lütfen" dedi ve neredeyse uçaktaki herkesi uyandırdı. Uçuşumuz 12 saatten fazla sürdü ama pek uyuyamadım. Bunun yerine bütün gece anıları hatırlayıp ağlıyordum. Sadece sessizce ağlıyorum.
Geçtiğimiz yıllarda mezun olduktan sonra İtalya'ya gideceğimi hiç hayal etmemiştim. Hayalimdeki yer Fransa ya da Yunanistan'dı ama buradayım, babam ve Taehyung için İtalya'ya gidiyorum.
Uçuş görevlisi tekrar "Bayanlar ve baylar, Kaptan Emniyet Kemerinizi Bağlayın tabelasını kapattı, artık kabinde dolaşabilirsiniz" dedi. El aynama baktım ve yüzümün tamamen kırmızı olduğunu fark ettim. Kendime hafiften makyaj yaptım ve kırmızımsı yüzümü fondötenle gizledim.
Daha önce olduğum Jennie olmadığımı hissediyorum. Ortalıkta dolaşan bir hayalet gibiyim. Taehyung olmadan gerçekten bir hiçim.
Sonunda Roma'ya vardım. Keşke Taehyung'u şimdiden görebilseydim.
"Jennie! Benvenuto İtalya'da!" (Jennie! İtalya'ya hoş geldiniz!) Alexander, yarı İtalyan yarı Koreli arkadaşıma doğru yürüdüm.
Burada büyüdü ama Seul'de doğmuştu. Onu sohbet yoluyla tanıyordum ama bu kadar yakışıklı olduğunu bilmiyordum.Aniden bana sarıldı. Avrupalıların halkın sevgisi konusunda o kadar hassas olmadıklarını biliyorum, sizi toplum içinde erkek arkadaşınızla öpüşürken görseler bile umursamıyorlar. Ve burada yabancılara sarılmanın yaygın olduğunu biliyorum. Alexander'a hala yabancıyım ama o bana çoktan sarıldı. Şu an gerçekten utanıyorum.
Gülümseyerek "Sei davvero carina dipersona" (Gerçekten çok hoşsun) dedi. Kızardım ve gülümseyerek karşılık verdim. "Her neyse. Hadi korece konuşalım, İtalyanca konusunda pek rahat değilim" dedim ve ona kıkırdadım.
"Tamam. Bu arada bana Alex diyebilirsin." Havaalanı çıkışına doğru yürümeye başladık. Bagajımı o taşıdı, gerçekten bir beyefendi. "Aç mısın?" Diye sordu.
"Hayır." Yalan söyledim. Gerçekten açım ama en çok istediğim şey yatağa girip uyumaktı. Uçakta ve neredeyse hiçbir yerde pek uyumadım çünkü sürekli Taehyung'u düşünüyordum.
Havaalanının kapı çıkışından dışarı çıktık ve onun beyaz Ferrari GTC4Lusso'sunun dışarıda çok güzel duruşunu gördüm. Yakışıklı, beyefendi ve aynı zamanda zengin mi? Bu kadar zengin olduğunu bile bilmiyordum.
"İçeriye geç" dedi ve bana kapıyı gösterdi. Arabası beni utandırıyor, çok zengin bir adam arabasıyla bana havaalanının dışına kadar eşlik ediyordu? Buna inanamıyorum.
Otelime giderken yol tuhaftı. Neredeyse hareket etmiyordum çünkü arabasının eşyalarını kırabilirim ve o da sinirlenebilirdi. "Rahat ol Jennie. Arabam çok küçük değil mi?" Dedi. Şakasına gülemiyorum bile çünkü gerçekten gerginim.
Arabanın camından dışarı baktım ve kocaman bir reklam panosu görünce şaşırdım. Beyaz bir polo giymiş, keskin bir bakış açısına sahip gibi görünüyor ve yeni, acayip bir saç modeli var.
O ateşli.
"Uhm, kusura bakma Alex, reklam panosundaki o adam kim?" Cevabını bilsem bile sordum. Sadece biraz açıklamaya ihtiyacım vardı.
"Nerede?" diye sordu ve arabayı durdurdu. "İşte," posteri işaret ettim. Yakından baktı ve bu Alex'e karşı kendimi daha da utangaç hissetmeme neden oldu. Sırf reklam panosunu görmek için arabayı durdurdu.
"Ah, sanırım bu, buradaki yeni erkek grubunun üyelerinden biri olan Kim Taehyung. Gerçekten birkaç gün önce ünlü oldular. Neden, hayranı mısın?" Dedi ve bana sordu. "Hımm, evet." Dedim. Yani artık eski en iyi arkadaşımın hayranı mıyım?
Ölümcül bakışından yeni saç stiline kadar Kim Taehyung'un gerçekten değiştiğini söyleyebilirim.
OY VERMEYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN!⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN #2 -Taennie-
FanfictionArtık düşman oldular. Ama bu şekilde mi bitecek? Meğerse bu her şeyin sadece başlangıcıymış. Jennie, şirketini yönetiyormuş gibi görünür ama aslında Taehyung'u araştırıp takip etmek olan planını uygulamaya devam edecektir. Dünya gerçekten tersine dö...