"Korkak."
Oy vermeyi unutmayın!
⭐
B
arda bayıldığıma hâlâ inanamıyorum. Az önce biraz Jack Daniels içtim! Bütün bunlardan sonra sarhoş olmamam gerekiyordu!
Başım gerçekten ağrıyor ve bunu hissettiğimde inledim. Bana çikolata verdiğinde şaşırdım. "Bu nedir?" Ona sordum. "Tanrı aşkına, bunlar çikolata."
"Hayır. Yani bunu bana neden veriyorsun?" Ona tuhaf bir yüz ifadesiyle baktım. "Bu senin kafan için. Bu baş ağrısını dindiriyor" dedi sadece. Tanrım, Jennie! "Çünkü senden hoşlanıyorum" gibi farklı bir cevap bekliyordum. VEYA "Tatlılığımı hissetmen için."
Ama o öyle değil! O bir pislik, bu yüzden ondan bazı sevimsiz sözler söylemesini beklemesem iyi olur. Elde edilmesi zoru oynayacağım. "Tatlıları sevmiyorum."
"Gerçekten mi? Ama lisedeyken neredeyse görebildiğin her çikolatayı yutardın..." Çikolataları ondan sert bir şekilde aldım ve cümlesini tamamlamasına izin vermedim. Bu çok utanç verici! Çikolataları gerçekten çok seviyorum! Beni oldukça iyi tanıyor. Sonuçta biz eski en iyi arkadaşız.
Gece iki çift kendi başlarına çıkmaya karar verdiler ve ikimizi burada yalnız bıraktılar. Ve şimdi birbirimizle konuşamıyoruz bile. "Hey, hadi yakındaki bir bara gidelim" diye önerdim çünkü geceyi burada geçirmek istemiyorum.
"Hayır. Yine sarhoş olacaksın ve seni artık taşımak istemiyorum. Çok ağırsın." Söyledikleriyle hakarete uğradım. Orta parmağımı ona kaldırdım ve o sadece güldü. "Hadi gidelim! Yemin ederim sarhoş olmayacağım."
Tanrıya şükür onu da kabul ettirdim. Bardayız ve herkes çok heyecanlı! O beni izlerken aynı anda hem dans etmeye hem de içmeye başladım. "Sen de dans etmelisin!" Ona şişeyi uzattım, o da içti.
Dakikalar sonra fena halde sarhoş olduk ve masada dinlenmeye karar verdik. Masada dans pistindeki abartılı şarkılar değil, pop şarkıları çalınıyordu. Yine de biraz bira istedim. "Hey, peki ya... bir oyun oynayalım?"
"Ne oyunu..." yarı uykulu zaten. Onu uyandırmak için yanağına tokat attım ve ifadesine güldüm. "Hadi 'elbette' oyununu oynayalım!"
'Elbette' oyunu Kore'de oldukça popüler çünkü herkesin sarhoş olması gereken bir oyun. Herkes soru soracak ve cevap sadece "tabii ki" olmalı. Eğer "tabii ki" cevabını vermediyseniz bir şişe soju içmelisiniz.
"Unutma, eğer 'tabii ki' cevabını vermezsen, bu kutu birayı içeceksin," diye kıkırdadım. Elbette artık bira içmek istemiyoruz çünkü zaten çok sarhoşuz. Bu oyunun birisine hakaret etmesi gerekiyor ki o kişi aslında "tabii ki" desin. O halde hazırlan Taehyung, sana büyük hakaret edeceğim.
"Taehyung, sen bir pisliksin değil mi?" dedim ve güldüm. Şu anda biraz ayığım ama o fena halde sarhoş ve bu beni güldürüyor. "Elbette" diye cevapladı.
"Jennie çok güzelsin değil mi?" dedi. Bruh, bana hakaret etmen gerekiyor! Ama boş verin, "Elbette! Bu bir oyun olmasa bile yine de 'tabii ki' diye cevap verirdim.
"Taehyung sen salak mısın?" Diye sordum. Uykulu bir şekilde bana bakıp gülümsedi. Saçları şu an dağınık ama hâlâ yakışıklı! Ahh! "Elbette."
"Jennie, naziksin değil mi?" dedi. Bu bana iltifat ediyor! Onun nesi var? "Elbette öyleyim. Taehyung, değiştin değil mi?" Bunu neden söylediğimi bile bilmiyordum. Sadece farkında olup olmadığını merak ediyorum.
"Tabii ki. Jennie, beni daha önce çok incittin değil mi?" Artık bu kalpten bir bıçak darbesi. Gülümsemem kayboldu ve onun gerçekten sarhoş olduğunu biliyorum. "Lanet olsun hayır..." dedim ve kutu biranın tamamını içtim. Tekrar sarhoş oldum ve kafamı masaya çarptım.
"Hey Jennie, sıradakini sen soracaksın..." dedi, hâlâ yarı uykuluydu. Ne cevap vereceğime dair gerçekten hiçbir fikrim yok ama aklımdan bir şey geçti. Masaya bir kutu bira daha koydum. "Taehyung, hâlâ benden hoşlanıyorsun değil mi?"
"Elbette..." Bunu beklemiyordum. Hala sarhoşum ama sözleri gözlerimin yaşarmasına sebep oldu. Aniden hoparlörlerde başka bir müzik çalmaya başladı.
🎶İyi olduğumuzu söylediğimizi
sanıyordum Yanlış mı
anlaşıldım? Bana öyle soğuk
bakıyorsun ki bütün yaşadıklarımızdan
sonra nasıl numara yaparsın?
Ben senin tanımadığın biriyim🎶🎶Bütün gecelerimi, gecelerimi planlamaktan o kadar yoruldum ki 'Senden kaçmakla bu bitmeli Yeniden sevmemize ya da denememize gerek yok, denemek Ama söyleyebilir misin bana."🎶
🎶"Ooh neden biz Düşman olmak zorundayız, düşman mıyız?
Tüm yara izlerini
unut Tüm bunlar Anılar, anılar Ah ah
biliyorum acıtıyor çünkü ben de hissediyorum Ama sonuçta, yaşadıklarımızın hepsi, evet Ooh neden biz, Düşman olmak zorundayız,
düşman mıyız?"🎶"Bu şarkı bizi anlatıyor gibi." Dedim ve güldüm. Aniden elimi sıkıca tuttuğunda irkildim. "Jennie, benim için çaresizsin değil mi?"
Bir iç çektim. "Elbette" dedim gözyaşlarımı silerken. "Benim için çaresiz kalmandan hoşlanmıyorum. Bunu daha önce de yaşadım ve senin de bunu hissetmeni istemiyorum" dedi birdenbire.
Onun söylediklerine aldırış etmedim. "Taehyung, beni seviyor musun?"
"Elbette" dedim. Hâlâ oyun mu oynuyor yoksa artık gerçek mi bilmiyorum. Ama keşke... gerçek olsaydı. Gözyaşlarım akmaya başladı. "Jennie, ben bir korkağım değil mi?" diye mırıldandı.
"Ne?" Neyden bahsettiğini anlamıyordum. "Senden randevu istemeye bile cesaretim yok. O kadar korkağım ki" dedi. Alex'le çıktığım günü hatırladım. Şu an ne hissedeceğimi bilmiyorum. Ama kesin olan bir şey var.
Artık biliyorum ki o aslında değişmedi. Bunun yerine acısını gizlemek için maske taktı. Ve şimdi nihayet bana açıldığı için mutluyum. Tanrım, onu daha da çok sevdim.
🌪️🐻🤏🏻🌸🐰💥
İkiside çok korkak 🤷🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN #2 -Taennie-
FanficArtık düşman oldular. Ama bu şekilde mi bitecek? Meğerse bu her şeyin sadece başlangıcıymış. Jennie, şirketini yönetiyormuş gibi görünür ama aslında Taehyung'u araştırıp takip etmek olan planını uygulamaya devam edecektir. Dünya gerçekten tersine dö...