"Gizli."
🍂
"O hala orada mıdır?" Taehyung'a sordum ve derin bir nefes alırken ona baktım. Gerçekten çok uzağa koştuk, sanırım arabalarımızın park ettiği yerden uzaktayız. Taehyung şaşkınlıkla bana baktı. "Kim o ve neden seni öldürmeye çalıştı?"
"Gerçekten bilmiyorum. Ama sanırım beni öldürmek istiyor." Bunu söyledikten sonra elimi sıkıca tuttu. "Bunu bana neden söylemedin?" Ona cevap veremem. Elbette ilişkimiz daha da iyiye gidiyor ve sorunu ona söylemek mutlu anları mahvedecek.
Telefonum çaldığında irkildik. "Evet! Neredesiniz çocuklar? Bana başka bir şey yaptığınızı söylemeyin..."
"Geliyoruz" dedim ve ayağa kalktım. Ayağa kalktığımda boynumdan akan kanı fark ettim. "Kahretsin!" Taehyung küfredip kanamayı önlemek için bana bir havlu uzattı. Adamı tanımıyordum. Adamın beni gerçekten bıçakladığını bilmiyordum, bıçağı bana doğrulttuğunu sanıyordum. Kim bilir? Taehyung gelmeseydi şu anda ölmüş olurdum.
"Hadi bunu evde tedavi edelim" dedi ve daha iyi yürümem için beni yönlendirdi.
...
Taehyung boynuma alkol döktükten sonra "Ahhh" dedim. Artık evdeydik ve iki çift artık yanımızda. Onlar da çok endişeliler. Bıçağın gerçekten boynuma çarptığını bilmiyordum. Boynumda sığ bir kesik bıraktı, sanırım bunu fark etmememin nedeni de bu.
"Siz gerçekten iyi misiniz?" Lisa bizim için gerçekten endişeleniyordu. Bunun nasıl olduğunu hala bilmiyorum.
"Alex olduğuna dair bir his var içimde..." dedi Rosé ve ben de hemen ona baktım. "Neden öyle dedin?" Jimin sordu. "Çünkü Jennie onu reddetti ve bence o biraz kızgın-"
"Alex bunu yapmaz" dedim ve hepsi bana baktı. "O öyle bir insan değil. Onu reddetmiş olsam bile, bunu yapacak kadar bencil değil." Bir yanım Rosé'ye inanmak istiyor ama aynı zamanda Alex'e güvenen bir yanım da var. Gerçekten nazik bir adam, böyle bir şey yaptığını hayal edemiyorum.
Beni takip eden adamın araştırdığım 'Clantino'yla bağlantılı olduğuna dair bir his var içimde. Ve Clantino'nun Irene'in babası Joo-hyung ile akraba olduğu. Şu an ne yaptığını merak ediyorum, aslında İrene ile kavga etmeyi özledim.
Taehyung, "Artık iyiyiz, siz uyuyabilirsiniz. Saat artık oldukça geç," dedi. İkimizi bırakıp kendi odalarına gittiler. Hala aklımda olup biten her şeyi işleyemiyorum. Soruşturmamla ilgili bir haber beklerken, başka bir sorun beni rahatsız edene kadar zaten her şey mutlu ve istikrarlı.
"Taehyung, artık sen de uyuyabilirsin. Zaten yorgun olduğunu biliyorum." dedim ona ve o çoktan yatağına uzandı, ben de telefonumla orada oturdum. Çok özlediğim bir kişiden gelen tanıdık olmayan bir mesajı görene kadar bildirimlerime göz attım.
Jisoo. Onu çok özledim ve çok seviyorum. Umarım Seokjin'le iyi anlaşıyordur.
Jisoo🌹
Jendeukie! Seni çok özledimmm💗
İyi bir haber duymak ister misin?Jennie🐻
Ben de seni özledim. Nedir?Jisoo🌹
Jin ve ben seni ve Taehyung'u görmek için Roma, İtalya'yı ziyaret etmeye karar verdik. Seni çok özledik ve beklenmedik bir şekilde Irene, Kai ve Kyungsoo da Yunanistan'da bir iş gezisi yaptıkları için gelecekler. Bence buna yeniden bir araya gelme adını vermeliyiz!Irene ve Kai de mi geliyordu? Umarım aramızdaki sorunları düzeltebilirim. Bu arada, Kai'ye zaten razıyım ama Irene'e? Okul günlerinde yaptığımız şeyler hakkında birbirimizle konuşmadık. Zaten yoluma devam ettim ve bu tür şeyler hakkında konuşurken zaten rahatım.
Jennie🐻
Kulağa hoş geliyor! Ne zaman?Jisoo🌹
Cumartesi günü olacak. Görüşürüz!Jennie🐻
Görüşürüz! Chan-chan'ı davet etmeye gideceğimChanyeol'u da Kai'nin iyi arkadaşı olduğu için davet ettim. Geleceğini söyledi. Gerçekten iyi bir buluşmayı umuyorum ve Irene'le aramı düzeltmek istiyorum. En azından arkadaş olacağımızı umuyorum.
...
Bir anda telefonumun çalmasıyla irkildim. Saat sabahın altısıydı ve Taehyung bana sımsıkı sarılırken hâlâ uyuyordu. Ellerini yavaşça üzerimden çektim ve telefona cevap verdim.
"Merhaba?""Bayan Jennie, ben Min Do Yeon."
Hemen yatağa çıkıp gözlerimi kaşıdım. Aylar ya da haftalar sonra, Tanrıya şükür ki beni çoktan aradı. "Herhangi bir güncelleme var mı?" Ona sordum.
"Konuştuğum 'clantino' aslında Joo-Hyung'un bahsettiği şey değildi. O sefer sesler net değildi çünkü ben odanın dışında duruyordum. Ama bu sefer gizlice odaya girdim ve seslerini duydum. Konuşma açıkça 'clantino' değil, 'gizli'."
Gizli? Bu da ne?
"Ayrıca Gizli'yi daha ayrıntılı olarak takip ettim ve kendisi Artemide Oteli'nde."
Ne?! Ama o otel Vminkook'un konserlerini verdiği yer. Ben diğer odaya gitmek için ayağa kalktığım sırada Min Do Yeon telefonu kapattı. Gidip onlarla konuşmam lazım.
Dışarı çıktıklarında Jungkook ve Lisa'nın odasının kapısını çaldım. "Seni buraya ne getirdi?" Jungkook bana sordu. "Konuşmamız gerek." Bileğini tuttum ama Lisa sözünü kesti. "Gelebilir miyim?"
Boğazımı temizledim, "Sanırım önce Jungkook'la özel olarak konuşmalıyım. Aklımda neler olup bittiğini açıklığa kavuşturacağım ve bunu size bildireceğim." dedim ve o da başını salladı. Jungkook ve ben evin dışında sessizce konuştuk.
"Şimdi iyi misin? Yara izin nasıl?" Diye sordu.
"Evet. Şimdi iyiyim. Ama dün geceki adamla ilgili beni gerçekten rahatsız eden bir şey var. Bildiğin gibi, babamla ilgili bir soruşturma yürütüyorum, değil mi?" Onayladı.
"Aslında buraya İtalya'ya gelmemin sebebi de bu. Ve şimdi dedektifim babamın ölümündeki şüphelinin Artemide Oteli'nde olduğunu söylüyor."
"Ne? Yani biz farkına varmadan şüpheli elimizde mi?" O sordu ve ben de başımı salladım. Bu soruyu ona gerçekten sormam gerekiyor çünkü Artemide Oteli'nde pek çok kişiyi tanıyor.
"Artemide Otelinde kalan 'gizli' adında birini tanıyor musun?"
"Hımm, evet. Aslında... patronumuz."
Her şeyi anlayınca büyük bir şok yaşadım. Benden Roma, İtalya'ya seyahat etmemden, Taehyung'un burada, Roma, İtalya'dan çıkan bir erkek grubuna sahip olmasına kadar. Bunların hepsi sadece bir tesadüf değildi. İşte o an anladım ki bunların hepsi adım adım İrene'in babası ve 'gizli' tarafından ayarlanmıştı.
🍂
İrenen'in babası aslında 'clantino' adında biriyle değil de 'gizli' adında ki biriyle konuşmuş.
Ve bu 'gizli' de Vminkook'un patronu çıktı.
Görüşünüz neler?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN #2 -Taennie-
FanfictionArtık düşman oldular. Ama bu şekilde mi bitecek? Meğerse bu her şeyin sadece başlangıcıymış. Jennie, şirketini yönetiyormuş gibi görünür ama aslında Taehyung'u araştırıp takip etmek olan planını uygulamaya devam edecektir. Dünya gerçekten tersine dö...